Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@09:52:05 GMT

امبر هرد به صورت رسمی اعلام ورشکستگی کرد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۴۴۹۴

امبر هرد به صورت رسمی اعلام ورشکستگی کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از اینکه امبر هرد در دادگاهش با جانی دپ به پرداخت ده میلیون دلار غرامت محکوم شد، تیم حقوقی این بازیگر به شکل‌های مختلفی به دادگاه اعتراض کردند.

حالا خبر رسیده که امبر هرد رسما اعلام ورشکستگی کرده و احتمالا مدعی می‌شود که توانایی پرداخت ده میلیون دلار را به جانی دپ نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: گاردین

23245

کد خبر 1656702

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جانی دپ سینمای جهان چهره ها در اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ محمدرضا رضایی مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در استان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.
وی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟