Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جریان دیدارهای مردمی که بطور هفتگی و روزهای شنبه برگزار می شود با ۲۴ نفر از مراجعه کنندگان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛در این جلسه که کیامرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی و سیداحسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری حضور داشتند، مسائل و مشکلات از سوی مراجعین بیان و استاندار پس از بررسی موارد مطرح شده، جهت رفع مشکل و حصول نتیجه دستورات لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تصریح کرد: موضوعات و درخواست های ملاقات کنندگان توسط کارگروه ملاقات های مردمی مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت نیاز و با توجه به موضوع درخواستی با متقاضیان تماس گرفته می شود.

استاندار اظهار داشت: در برنامه دیدارهای چهره به چهره موضوعات درخواستی و مشکلات ملاقات کنندگان در فرمی مخصوص با ذکر جزئیات شرح داده شده و دستورات لازم برای رسیدگی، پیگیری و اقدام  براساس قانون به دستگاه مربوطه صادر می شود.

دکتراحمدزاده تاکید کرد: باید این مسئله مورد تاکید باشد که درخواست های مردمی و ملاقات کنندگان براساس قانون و راهکار قانونی داشته باشد.

 وی در این دیدار با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات مردم از سوی دستگاه های اجرایی، گفت: مدیران در دستگاه ها ملزم هستند که مشکلات مردم و دستورات صادر شده را که در جریان دیدارهای مردمی صورت می گیرد، بصورت جدی مورد پیگیری قرار دهند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: دیدارهای مردمی در همه شهرستان های استان تداوم داشته و تلاش برای گرهگشایی از مشکلات مردم در همه شهرها و مناطق مختلف از سوی فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در دستور کار باشد.

در این برنامه ملاقات عمومی، تقاضای تسهیلات اشتغال و کارافرینی، رفع مشکلات بانکی، حمایت به توسعه کارگاه های تولیدی و بافندگی، حمایت به صنایع بسته بندی، طرح های زنبورداری، کشاورزی و ارائه خدمات از جمله مهمترین خواسته مراجعین بود.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار دیدارهای مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود