Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:22:07 GMT

راه‌اندازی جشنواره بین‌المللی «سلام فرمانده»

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۴۶۲۰

راه‌اندازی جشنواره بین‌المللی «سلام فرمانده»

شبکه جهانی الکوثر دست به ابتکار راه‌اندازی جشنواره‌‎ای بین‌المللی با عنوان و موضوع سرود «سلام فرمانده» زده و برای نخستین‌بار این جشنواره را با مشارکت مخاطبان خود از سراسر جهان برگزار می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با هدف تقویت نهضت سرودخوانی و ترویج هرچه بیشتر سرود حماسی «سلام فرمانده»، شبکه جهانی الکوثر دست به ابتکار راه‌اندازی جشنواره‌ای با عنوان و موضوع این سرود زده و برای نخستین بار، جشنواره بین‌المللی «سلام فرمانده» را با مشارکت مخاطبان خود از سراسر جهان برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روابط‌عمومی شبکه الکوثر ضمن اعلام این خبر، با عنوان اینکه گروه کودک و نوجوان متولی برگزاری این جشنواره است، خاطرنشان کرد: شبکه جهانی الکوثر طی فراخوانی که مقارن با عید سعید غدیرخم منتشر کرد، از تمامی کودکان و نوجوانان جهان اسلام که دوستدار و پیرو حضرت مهدی عجل‌الله تعالى فرجه الشریف‌اند، دعوت کرده تا آثار نمایشی، ادبی، تجسمی و موسیقیایی خود را در رابطه با  سرود «سلام فرمانده»، از راه های ارتباطی وب‌سایت، اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ برای این شبکه ارسال کنند. 

پذیرش آثار تا نهم ربیع الاول (چهاردهم مهرماه برابر با ششم ماه اکتبر) ادامه دارد و آثار ارسالی محدودیت زبانی ندارند. همچنین بهترین آثار شرکت داده شده، پس از داوری توسط هیئت داوران، در روز هفدهم ربیع الاول مصادف با سالروز ولادت با سعادت پیامبر ختمی مرتبت(ص) معرفی و جوایز ارزشمندی به برگزیدگان جشنواره در رده های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال اهداء خواهد شد.  

از آنجا که استفاده حداکثری از ظرفیت تلویزیون و تصویر، از مهمترین راهبردهای شبکه برای انسجام‌بخشی بیشتر به خیزش فرهنگی بزرگی است که مسلمانان جهان را به مناسبت تولید و فراگیری اجرای سرود «سلام فرمانده»، در یک زمینه واحد قرار داده است، پخش برنامه هفتگی زنده‌ای نیز در همین راستا در دستورکار گروه قرار گرفته که ضمن معرفی بخش های مختلف جشنواره و آموزش شرایط تولید آثار و ضوابط ارسال، به گفت‌و‌گو با دست‌اندرکاران بازخوانی سرود در کشورهای مختلف می‌پردازد.

این برنامه، آثار برتر دریافتی در طول هفته را نیز به نمایش می‌گذارد تا انگیزه بخش ارسال آثار بیشتر و بهتر شود. 

روابط‌عمومی شبکه الکوثر زمان پخش برنامه را روزهای جمعه ساعت 17:30 به وقت مکه و 19 به وقت تهران و راه‌های ارتباطی با جشنواره را به این شرح معرفی کرده است:  
اینستاگرام: Alk4kids 
وب سایت: www.alkawthartv.ir  واتساپ: 00989108994101 
تلگرام:  alk4kids   

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به وب سایت شبکه الکوثر با شرایط و ضوابط ارسال اثر به جشنواره بین‌المللی «سلام فرمانده» آشنا شوند.

سریالی از "تعزیه‌های عاشورایی" در تلویزیونواکنش دبیر شورای معارف سیما به فقدانِ سریال مناسبتی در تلویزیون/ آیا شبکه قرآن وارد سریال‌سازی می‌شود؟تکلیف سریال محرمی تلویزیون روشن نشد!/ «شب آخر» منتظر تصمیمِ معاونت سیماتکذیب خبر بایگانی شدن آثار شهره (مازیار) لرستانی در تلویزیونجزئیاتی از محرّمی‌های تلویزیون، جای خالی سریال‌ها و واکنش به شوخی‌ با "مختارنامه"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرود معاونت برون مرزی رسانه ملی سرود معاونت برون مرزی رسانه ملی سلام فرمانده بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا