Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:45:09 GMT

باشگاه‌ها تا دی‌ماه برای مجوز حرفه‌ای زمان دارند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۵۳۶۴

باشگاه‌ها تا دی‌ماه برای مجوز حرفه‌ای زمان دارند

به گزارش "ورزش سه"، حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا نگرانی های زیادی را درباره آینده نمایندگان ایران در این تورنمنت ایجاد کرده است. مهم ترین موضوع تکمیل مدارک و دریافت پروانه مجوز حرفه‌ای از سوی باشگاه‌ها است.

حالا باشگاه‌های مختلف فوتبال ایران برای دریافت مجوز حرفه‌ای اقدام کرده‌اند و به همین خاطر فدراسیون فوتبال هم پیگیری تکمیل مدارک باشگاه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی زارعی مدیررکن صدور مجوز باشگاهی در این خصوص گفته است: «در پی اظهار نگرانی برخی از باشگاه‌ها و صاحب نظران فوتبال در مورد شروع فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های ایران باید بگویم که با توجه به تغییر زمان‌بندی لیگ قهرمانان آسیا و عدم برگزاری این لیگ در سال ۲۰۲۲، زمان‌بندی فرایندهای صدور مجوز حرفه‌ای نیز تغییر کرده است.»

او ادامه داد: «شروع فرایند صدور مجوز حرفه‌ای در دی‌ماه هر سال خواهد بود و باشگاها باید تا زمان مذکور اقدامات لازم را در این بخش انجام بدهند.»

زارعی درباره رفع تعلیق رکن صدور مجوز حرفه‌ای گفت: «فدراسیون فوتبال ایران در تلاش است با ارسال مستندات لازم برای کنفدراسیون فوتبال آسیا، نسبت به رفع تعلیق رکن صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کند و در حال طی مراحل مربوطه در این حوزه هستیم که اطلاع رسانی لازم نیز انجام خواهد شد.»

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی های ساخت مسکن خبر داد و گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

ابوالفضل شالی بگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهری در سطح منطقه یک اظهار کرد: با توجه به فراهم آوردن شرایط توسعه زیرساخت‌های گوناگون شهری در سطح منطقه یک اراک، هم اکنون شاهد افزایش قابل ملاحظه ساخت و ساز در محدوده غربی شهر هستیم که این امر بخش کوچکی از تلاش‌های همکارانم در سطح منطقه است.

وی ادامه داد: در سال گذشته منطقه یک شهرداری اراک با بررسی ۱۶۷ عدد مجوز ساخت مسکن حدود ۱۲۰ هزار متر پروانه ساختمانی جدید صادر کرد که نسبت به دوره‌های قبل و در مقایسه با سایر مناطق شهری بسیار قابل توجه است.

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن خبر داد و افزود: به‌دنبال افزایش همکاری‌های این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن که شرایط آن از سال ۱۴۰۲ آغاز شده بود، هم اکنون شاهد صدور مجوزهای مختلف برای ساخت صدها واحد مسکونی جدید هستیم.

شالی‌بگ گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

وی ادامه داد: امید می‌رود طی سال جاری این آمار روز به روز افزایش پیدا کند تا در ارائه خدمات مناسب به شهروندان بتوانیم موفق تر از هر زمانی فعالیت کنیم.

کد خبر 748864

دیگر خبرها

  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه