Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان ورزش شهرداری تهران از راه اندازی سامانه ای که دارای اطلاعات تمام اماکن ورزشی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ کاظم دستگردی سرپرست  معاون برنامه ریزی وتوسعه سرمایه  انسانی سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار کرد : عدم وجود بانک اطلاعاتی و مرکز آماری که همکاران و شهروندان، توأمان به آن دسترسی داشته باشند، از چالش های پیش روی ما بود که همکاران من در اداره ارزیابی عملکرد،  نسبت به راه اندازی این مرکز با ایجاد سامانه ای در همین راستا همت گماشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگردی افزود: فاز اول این سامانه به زودی راه اندازی می شود و در اختیار همکاران ما قرار می گیرد. در فازهای بعدی نیز اطلاعات تمامی امکان ورزشی، زمین های چمن، رویدادهای ورزشی، ایستگاه های تندرستی و هر آن چه که شهروندان در عرصه ورزش شهروندی به آن نیاز دارند، در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

وی راه اندازی این سامانه را گامی موثر در راستای ایجاد شفافیت در رویه ها و عملکردها و استفاده از تجارب و پتانسیل های موجود برشمرد و خاطر نشان کرد : یکی از مهم ترین اهداف سازمان ورزش، توسعه ورزش شهروندی در میان اقشار مختلف است و در این راستا دسترسی به منابع اطلاعاتی متقن و درگاه های مطمئن برای حضور و مشارکت بیشتر، امری اجتناب ناپذیر است و ما امیدواریم با افتتاح فازهای بعدی این سامانه،تمامی اطلاعات را به صورت یکجا و کاملا شفاف در دسترس عموم قرار دهیم.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان ورزش شهرداری تهران ورزش وجوانان ورزش شهرداری سازمان ورزش راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور

معاون برنامه‌ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو با اشاره به راه‌اندازی سامانه برخط اعلام کمبودهای کشوری گفت: با راه‌اندازی این سامانه اطلاعات دقیق کمبودهای دارویی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در دسترس قرار می‌گیرد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، ناصر هیراد با بیان به اینکه در گذشته افراد مختلف و حتی غیرمتخصص در خصوص کمبودهای دارویی اظهار نظر کرده و ارقام مختلفی را در مورد آن اعلام می‌کردند، اظهار کرد: از سال گذشته مسیرهای مختلفی برای احصای کمبودهای دارویی تعریف شده است که آمار جامعی را در اختیار سازمان غذا و دارو قرار می‌دهد.

وی گفت: لازم به ذکر است در منابع مختلف تعاریف متعددی برای کمبودهای دارویی ذکر شده است که اعلام اعداد متناقض خود گواه موضوع است، بدیهی است سازمان غذا و دارو مرجع رسمی اعلام کمبودهای دارویی است.

وی افزود: بررسی عملکرد شرکت‌های پخش از لحاظ نحوه توزیع و اعمال اقدامات اصلاحی به صورت مستمر در حال انجام بوده و طرح سامانه‌ای شدن برنامه توزیع داروها و توسعه سامانه اعلام کمبودهای دانشگاه از طریق اضافه شدن موجودی شرکت‌های پخش دارو در دست اقدام است، پایش کمبودهای دارویی و زنجیره تأمین به صورت ویژه با دو روش شناسه‌گذاری و رصد کمبود معاونت‌ها بر اساس مبتنی بودن شواهد نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده ضمن پایش بهتر کمبودها، امکان برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای جبران آن وجود دارد، همچنین معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور با دسترسی به این سامانه می‌توانند از میزان موجودی دارو اطلاع یافته و نسبت به پیگیری و رفع مشکل حوزه خود اقدام کنند.

کد خبر 748678

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری