Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شرکت گاز استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از ساعت ۷ فردا یکشنبه نهم مرداد تا ۷ صبح روز دوشنبه دهم مرداد گاز مشترکان روستا‌ی محمد آباد از توابع شهریتان بوئین زهرا، روستای منبره از توابع شهرستان البرز، روستا‌های شهرستان شهرآباد از توابع شهرستان آبیک و همچنین جریان گاز صنایع کارخانه قند، شیمی سیلیکات، آژند سوله، کربنات البرز، جهان لیاء، کیمیا آژن اطلس، آرد اترکو کوره حاجیان و گلخانه‌های رضا کلهر و کشت و صنعت آریاو مرغداری‌های کود البرز، تخم گذار هستی و نظری به علت انجام تعمیرات اضطراری قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت گاز استان قزوین از مشترکان این مناطق خواست ضمن رعایت کامل نکات ایمنی از بسته بودن شیر‌های وسایل گازسوز تا قبل از وصل مجدد گاز اطمینان یابند و از دستکاری تجهیزات مربوطه همچون کنتور و رگلاتور نیز خودداری کنند.

بلافاصله پس از اتمام تعمیرات، وصل مجدد گاز مشترکان از طریق مراجعه حضوری کارکنان امداد انجام می‌شود بر همین اساس و به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز، حضور مشترکان در محل الزامی است.

شرکت گاز استان از شهروندان خواست در صورت نیاز با شماره تلفن‌های ۱۹۴ و یا با شماره تلفن ۳۳۷۹۲۱۵۸ دفتر روابط عمومی شرکت گاز تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز قطع گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟

مناطق پربارش کرمان در روز گذشته از سوی اداره کل هواشناسی استان کرمان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بنا به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان کرمان، طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در شهرستان‌های شهربابک با ۱۵.۱ میلی‌متر و سیرجان با ۱۳.۱ میلی‌متر ثبت شده است و پس از آن بافت با ۷.۳ میلی‌متر، زرند با ۶.۶ میلی‌متر، رفسنجان با ۳.۹ میلی‌متر، لاله‌زار با ۲.۵ میلی‌متر و انار با ۱.۸ میلی‌متر بیشترین بارش‌ها را داشته‌اند.

طبق این اطلاعیه ناپایداری‌های جوی تا فردا در استان به صورت افزایش ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و بارش تگرگ در مناطق مستعد ادامه دارد و بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی است و از روز یکشنبه جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 749997

دیگر خبرها

  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • سیلاب در روستای قالیچه از توابع شهرستان ثلاث باباجانی
  • بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود