Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به جمعیت قابل توجه عشایری و روستایی ترویج و گسترش بیمه اجتماعی روستاییان در استان ضروری است.

علی جهانی، امروز در دیدار با مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان، با بیان اینکه روستاییان نقش مهمی در تولیدات کشور و استان دارند، اظهار کرد: توجه به بهبود شرایط زندگی و بیمه‌ای آنان جهت توسعه روستاها و امکان استفاده از همه امکانات در منطقه خود توسط همه ارگان‌های دولتی لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به طرح کرامت در استان اشاره و تأکید کرد: با توجه به پوشش جمعیت عشایر و روستاییان استان در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان شورای هماهنگی با تمام توان در اجرای طرح کرامت که در کشور و استان در حال اجرا می باشد همکاری و هماهنگی های لازم را انجام می دهد.

وی به اشاره به سهمیه جذب افراد در این طرح، افزود: در این راستا از ظرفیت بسیج و روحانیون و سفیران سازمان تبلیغات اسلامی در روستاها به خصوص در ایام محرم میتوان کمک شایانی به صندوق بیمه اجتماعی استان در راستای جذب این سهمیه تکلیفی داشته باشد.

در ابتدای این دیدار محمدرضا عسگریان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان با بیان اینکه در استان ۹۰ هزار نفر  تحت پوشش این نهاد بیمه‌ای هستند که ۳۰ درصد تحت پوشش این صندوق قرار دارند، اظهار کرد: قرارگاهی در خصوص تحول ساختار بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر به عنوان قرارگاه کرامت جهت جذب یک میلیون نفر تشکیل شده است که سهم استان ۱۹ هزار نفر است که باید تحت پوشش این بیمه قرار ‌دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اداره کار صندوق بیمه روستاییان سازمان تبلیغات اسلامی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان صندوق بیمه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت

محمدمهدی ناصحی درباره پوشش اقلام دارویی جدید بیماران خاص و صعب‌العلاج گفت: در سال جاری، ۲۲۹۰ دارو تحت پوشش بیمه‌ای قرار دارند و تعداد داروهای تحت پوشش بیمه‌پایه برمبنای مصوبه شورای عالی بیمه افزایش یافته است.

وی گفت: داروهایی که تحت پوشش بیمه‌ای قرارگرفته‌اند برای بیماری‌های دیابت، فشارخون و بیماری‌های روانی به خصوص اسکیزوفرنی کاربرد دارند. 

وی با بیان اینکه ۵۹ دارو براساس مصوبه شورای عالی بیمه تحت پوشش قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: داروهایی که به سبد پوشش بیمه‌ای اضافه شده‌اند شاید به شکلی دیگر یا در دوز دیگری تحت پوشش بوده‌اند. بنابراین تمام مراکز خصوصی و دولتی عرضه‌کننده دارو، ۷۰ درصد از هزینه‌ها را پوشش می‌دهند.

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: افراد مشمول صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج علاوه بر پوشش ۷۰ درصدی بیمه، مشمول پوشش مازاد به میزان ۲۰ تا ۲۵ درصد می‌شوند. گاهی اوقات، پوشش مازاد بیماران مشمول صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج نیز تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی