Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از بیماران جدید ۳۰ نفر بستری شدند و ۴۹ نفر نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

وی تعداد بیماران بستری در بخش کرونا مراکز درمانی استان را ۱۶۲ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد حال عمومی ۱۰ بیمار وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در شبانه روز گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا در استان به ثبت نرسید، خاطرنشان کرد: مجموع فوتی های کرونا در استان کماکان یک هزار و ۸۵۵ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با بیان اینکه دست‌کم تا چهار هفته دیگر موج هفتم شیوع کرونا در استان ادامه دارد، تصریح کرد: موضوعی که می‌تواند ما را به مهار مناسب شیوع این موج امیدوار کند این است که بسیاری از بیمارانی که مبتلا به سویه جدید می‌شوند، علائم خفیفی دارند و کمتر نیاز به بستری پیدا می‌کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: این درحالیست که مهمترین تهدیدی که می‌تواند به طولانی کردن موج هفتم منجر شود، کم‌توجهی مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است بطوریکه در روزهای اخیر میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به حدود ۳۰ درصد رسیده است.

وی افزود: قدرت سرایت سویه جدید نسبت به سویه‌های قبلی بسیار بیشتر است، بطوریکه هر فرد بیمار می‌تواند تا ۲۰ نفر را مبتلا کند از همین رو چنانچه مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، روند افزایشی شیوع کرونا همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، بر اساس رنگ‌بندی جدید شیوع کرونا، شهرستان‌های شهرکرد، سامان فارسان، بروجن، اردل، کوهرنگ و کیار در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، شهرستان بن در وضعیت نارنجی و خانمیرزا و لردگان در وضعیت زرد (خطر متوسط ) قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
- همایش پیاده روی بانوان در بلداجی به مناسبت روز زمین هوای پاک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری