Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن افشارچی، روز شنبه در همایش اصناف، صنعتگران و معدنکاران استان زنجان، افزود: در حال حاضر زیرساخت های موضوع مالیاتی در کشور نیز شکل گرفته تا تبعیضی در این خصوص در میان نباشد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه  استان زنجان در این زمینه، وضعیت نسبتا خوبی دارد.

استاندار زنجان کاهش وابستگی به نفت و دلار را عامل رشد اقتصادی واقعی در شرایط تحریم عنوان کرد و گفت: تا زمانی که  اقتصاد ما، وابسته به نفت بود، بحث  مالیات نیز یک موضوع و  بحث تجملی محسوب می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشارچی اظهارداشت: اما وقتی  که تصمیم گرفتیم  وابستگی به درآمد نفتی را قطع کنیم، باید موضوع مالیات را کاملا به صورت  برنامه‌ریزی‌شده جدی بگیریم.

استاندار زنجان وضعیت درآمد استان را  نسبت به مصرف، بالاتر اعلام کرد و  گفت: استان زنجان در سال گذشته ۴ هزار و ۲۰۰  میلیارد تومان مالیات داشت که درآمد محسوب شده  و  دریافت بخش عمده آن  هم از صنایع بوده است.

افشارچی با بیان اینکه شهرداری های استان در سال گذشته، ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار گرفتند، افزود:  این رقم در۳ و نیم  ماه امسال ۳۵۰ میلیارد تومان بود که بخش عمده این رقم هم در تیرماه بود.

وی  از بهبود وضعیت منابع دریافتی دهیاری‌های استان در سال  جاری  خبر داد و گفت: در بیش از سه ماه اخیر، حدود ۴۵ میلیارد تومان به دهیاری‎‌های استان  پرداخت شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه درمجموع حدود  ۶۲۵ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده، به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان کمک شده است، اظهارداشت: با پیگیری انجام شده این رقم تا نیمه تیر امسال به رقم  ۵۲۵ میلیارد تومان افزایش یافت که ۵۰ درصد بیشتر از کل اعتبارات عمرانی استان است.

برچسب‌ها قانون معادن وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید مالیات فرار مالیاتی زنجان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قانون معادن وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید قانون معادن وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید مالیات فرار مالیاتی زنجان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی