Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@22:02:34 GMT

فوت ۷ عراقی بر اثر سیلاب در اطراف مشهد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۶۳۰۹

فوت ۷ عراقی بر اثر سیلاب در اطراف مشهد

به گزارش تابناک، معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه مشهد گفت: هفت نفر از سرنشینان خودروی «ون» در مشهد که تبعه عراق بودند بر اثر سیلاب در اطراف این کلانشهر جان باختند.

محسن داوری در گفتگو با ایرنا افزود: خودروی ون در مسیر میامی به روستای چنارک در اطراف مشهد بر اثر شدت بارش‌ها و سیل واژگون می‌شود و با کمال تاسف تعدادی از سرنشینان آن جان خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: سرنشینان خودروی ون ۱۳ نفر و تبعه عراقی بوده اند که برای زیارت به سمت میامی بارگاه امام‌زاده یحیی حرکت می‌کردند.

داوری گفت: برای امداد رسانی به این حادثه که عصر امروز بدنبال بارش‌های شدید باران در مشهد و در شهر‌های دیگر خراسان رضوی رخ داد، آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

فرماندار مشهد خاطر نشان کرد: دو نفر از کشته شدگان مرد و ۵ نفر زن بوده اند و در این حادثه سه نفر نیز مفقود شده اند. راننده خودرو که ایرانی است یکی از فوت شدگان این سیلاب می‌باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استهبان محرم امامزاده داوود بادهای موسمی سامانه بارشی مونسون عادل آذر فرماندار مشهد داوری سیل استهبان محرم امامزاده داوود بادهای موسمی سامانه بارشی مونسون عادل آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: حادثه واژگونی خودروی تیبا ۴ نفر مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اورژانس استان یزد، سیدحسین طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی تیبا، ساعت ۱۷:۲۶ در محور هرابرجان به سمت توتک- ۱۰ کیلومتری توتک ۴ نفر مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

وی ادامه داد: مصدومان با ۲ کد امدادی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 749886

دیگر خبرها

  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند
  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • واژگونی یکدستگاه  خودروی ساندرو در محور  ارومیه _ تبریز ۲مصدوم برجای گذاشت
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن