Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به استان یزد از امدادرسانی تیم‌های عملیاتی آب و فاضلاب با تمامی ظریفت‌ها و ارسال  گسترده تجهیزات به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

اتابک جعفری که به منظور رسیدگی و تسریع برای آبرسانی به مناطق سیل زده به استان یزد سفر کرده است درباره آخرین وضعیت استان‌های درگیر سیلاب به ایسنا اظهار کرد: هم‌اکنون تجهیزات و تانکرهای آبرسانی از استان‌های مجاور و معین به سوی مناطق سیل‌زده ارسال شده و وضعیت شبکه‌های آبرسانی در تمامی شهرها پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در زمان حاضر با بسیج امکانات شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور، تجهیزات و تانکرهای آبرسان به صورت گسترده به استان‌های درگیر در سیل ارسال شده است.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اعزام اکیپ‌های فنی و امداد آبفا به مناطق تحت تاثیر سیلاب گفت: تمامی تجهیزات مورد نیاز برای مدیریت بحران اعم از پمپ، لجن‌کش، تانکر و دیزل ژنراتور از طرف شرکت‌های آب و فاضلاب در اختیار شهردای‌ها قرار گرفته و تا این لحظه مشکلی در زمینه تخلیه آب در نقاط آب‌گرفته نداشته‌ایم.
جعفری درباره آخرین وضعیت استان یزد اضافه کرد: به رغم مشکلات و با تدابیر اندیشیده شده شرکت آب و فاضلاب استان، قطعی آب در سطح شهر یزد تقریبا نداشته‌ایم.
وی ادامه داد: بخشی از فعالیت‌های گروه‌های عملیاتی در شهرهای دیگر استان یزد نیز معطوف به رفع شکستگی لوله‌های انتقال و شبکه توزیع آب بوده که در حال حاضر در حال ترمیم و برطرف شدن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل تابستانی مناطق سیل زده آب و فاضلاب استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، در پیام خود از تمام افراد دخیل در یافتن یسنا تشکر کرده است.

متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پیدا شدن «یسنا دیدار» کودک ۴ ساله کلاله‌ای که از روز ۹ اردیبهشت مفقود گردیده بود، موجب شادمانی تمامی مردم گلستان گردی

در این عملیات نفسگیر ۵ روزه که از لحظه مفقود شدن این کودک آغاز گردید، نیرو‌های زیادی از سراسر استان و حتی استان‌های همجوار همکاری لازم را جهت جستجو و یافتن این کودک داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

اینجانب ضمن ابراز خوشنودی از پیدا شدن «یسنا دیدار» کودک ۴ ساله کلاله‌ای از تمامی نیرو‌ها اعم از نیرو‌های داوطلبان هلال احمر سراسر استان، نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی، ارتش، سپاه، بسیج، فراجا، اعضای شورای تامین شهرستان کلاله، ائمه محترم جمعه و جماعات تشیع و تسنن، فرماندار و نیرو‌های فرمانداری، بخشداران، شورا‌ها اسلامی، دهیاران، ادارات عضو مدیریت بحران شهرستان و تمامی نیرو‌های مردمی که تا پیدا شدن این کودک آرام و قرار نداشتند و با تمام توان و تجهیزات در میدان حضور داشتند، تقدیر و تشکر می‌نمایم و اجر تمامی این زحمات را از خداوند منان برای این عزیزان خواستارم.

دیگر خبرها

  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد