Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:36:32 GMT

استمرار تامین آب شرب اصفهان با وجود سیلاب‌های اخیر

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۶۵۹۴

استمرار تامین آب شرب اصفهان با وجود سیلاب‌های اخیر

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به استمرار تامین آب شرب اصفهانی‌ها با وجود سیلاب‌های اخیر، گفت: با رفع کدورت آب تا ساعات آینده ظرفیت تولید تصفیه‌خانه باباشیخعلی کامل خواهد شد.

حسین اکبریان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تامین آب شرب اصفهان، اظهار کرد: با توجه به افزایش کدورت ناشی از بارش‌های اخیر و ایجاد سیلاب در بستر زاینده‌رود ظرفیت تصفیه‌خانه باباشیخعلی که بخش عمده‌ای از آب شرب ۵۸ شهر و ۳۸۰ روستا استان را تامین می‌کند، کاهش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، در حال حاضر حدود ۱۰ مترمکعب آب تصفیه در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ادامه داد: در نقاطی از شهر که افت فشار آب و قطعی احتمالی وجود دارد، نیز با تانکر آبرسانی سیار می‌شود.

وی تاکید کرد: با رفع کدورت آب تا ساعات آینده ظرفیت تولید تصفیه خانه باباشیخعلی کامل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زاينده رود آب شرب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین

سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست با دستگاه های خدمات رسان با محوریت منطقه گردشگری دربند سرعین اظهار کرد: آب و فاضلاب در کنار تامین آب به شکل موقت قرار شد به سرعت عملیات اجرایی انتقال آب دایمی به این طرح عظیم گردشگری را به ظرفیت دو متر مکعب اجرایی و عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: خط انتقال در حال اجراست و پیش بینی می شود با سرعت عملیاتی انتقال آب به پل معلق سرعین تا افتتاح این طرح گردشگری مورد بهره برداری قرار گیرد.

میرجعفریان افزود: میراث فرهنگی با هماهنگی آب و فاضلاب استان اردبیل باید در تامین اعتبار مورد نیاز تلاش کرده تا مخازن و خط انتقال در موعد مقرر تکمیل و پروژه به شکل کامل با زیرساخت تامین آب شرب و بهداشتی آماده بهره برداری شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است