Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@23:31:22 GMT

بازگشایی چند محور مواصلاتی متاثر از سیلابهای اخیر

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۰۸۵۸

بازگشایی چند محور مواصلاتی متاثر از سیلابهای اخیر

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، مرکز مدیریت راه‌های کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از بازگشایی محور انار – یزد در استان یزد خبر داد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، این محور به علت بارش شدید باران، سیلاب و طغیان رودخانه فصلی مسدود شده بود.

این مرکز همچنین از بازگشایی محور سراوان - اسلام آباد در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و اعلام کرد این محور که به علت بارش شدید باران، سیلاب و طغیان رودخانه فصلی مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محور هشتگرد - طالقان در استان البرز، محور انار – مهریز، محدوده پل چهار دهنه کیلومتر ۲۰ و محور قلعه گنج - رمشک در جنوب استان کرمان جنوب نیز که به علت بارش شدید باران، سیلاب و طغیان رودخانه فصلی مسدود شده بودند، صبح امروز، هشتم مرداد ماه بازگشایی شدند.

لازم به ذکر است، طی چند روز اخیر بارش‌های موسمی سبب طغیان رودخانه‌ها و آسیب به سدها در نقاط مختلف کشور شده و سیلاب خسارت‌های جانی و مالی را برجای گذاشته است؛ لذا با توجه به پیش بینی وقوع بارش‌های رگباری تا روز دوشنبه، ۱۰ مرداد ماه، از تمام هموطنان درخواست شده از قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌های سیل و همچنین حضور در نقاط کوهستانی پرهیز کنند و پیش از آغاز سفر با سامانه ۱۴۱ مدیریت راه‌های استان تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: محور مواصلاتی سیلاب ایران طغیان رودخانه راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد.

عادل منصورکیایی با اشاره به اینکه برف در مناطق سلج انبار و بشم سر به حدود ۱۰ متر می‌رسد افزود: با بازگشایی محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین مدت زمان مسافت از ۱۰ ساعت به ۳ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی بازگشایی این محور را در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه بسیار مهم دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: نیرو‌های راهداری استان قزوین هم از روستای پیچ بن و کاروانسرا الموت قزوین شروع به بازگشایی محور کردند.

یادآور می‌شود طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد