Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@12:50:22 GMT

آب گرفتگی در معابر شیراز/ آغاز سیلاب در رودخانه خشک

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۶۹۲۲

آب گرفتگی در معابر شیراز/ آغاز سیلاب در رودخانه خشک

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا غلامی شامگاه شنبه د ر ارتباط مجازی با خبرنگاران، گفت: بارندگی‌ها از ساعت ۶ عصر در شمال غرب شیراز در بلوار آفرینش، شهرک گلستان و شهرک بزن آغاز شد و شدت بارندگی به طوری است که آب گرفتگی معابر را داریم.

او گفت: همکاران در مجموعه خدمات شهرداری شیراز در صحنه حضور دارند و در حال تخلیه آب گرفتگی معابر هستند البته شدت بارندگی به گونه‌ای است تا چند دقیقه دیگر سیلاب رودخانه خشک به جریان دربیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی گفت: علی‌رغم مسدود بودن کنار گذر رودخانه خشک، شهروندان این مسیر را برای تردد باز کردند لذا خواهشمندیم ابتکار عمل را از دست همکاران شهرداری نگیرید چرا که این نوع سیلاب اصلاً قابل پیش بینی نیست که چه حادثه و رویدادی را به تصویر می‌کشد.

این مقام مسئول در شهرداری شیراز گفت: در حال حاضر در روستای محمود آباد سروستان شاهد طغیان سیلاب هستیم و از شهرداری شیراز برای امدادرسانی، لودر و اتوبوس اعزام شده است و برای تخلیه منازل مردم نیز کامیون ارسال شده است.

غلامی از شهروندان خواست تا در منازل خود بمانند و از تردد به بیرون به جد خودداری کنند و از ایستادن در کنار پل‌ها و ارتفاعات برای تماشای سیلاب پرهیز کنند و محل را ترک و به جای امن منتقل شوند.

او ضمن آمادگی مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز گفت: وزش باد نسبت به شب گذشته شدت بیشتری پیدا کرده است خصوصاً در خیابان قصرالدشت شیراز و مناطقی که درختان بلند قامت است شهروندان سعی کنند خودرو خود را به پارکینگ انتقال دهند.

کد خبر 5551642

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری شیراز سیلاب مدیریت بحران سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم مدیریت بحران بارش باران کرمانشاه سیل کرمان همدان خطبه های نماز جمعه سی امین سفر استانی دولت آمار کرونا شهرداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، هادی حلیم زاده جمع آوری متکدیان و کودکان کار از سطح معابر را یکی از مطالبه‌های جدی شهروندان در دزفول دانست و ادامه داد: شهرداری دزفول با هماهنگی فرمانداری ویژه شهرستان، دادستان و نیروی انتظامی جمع آوری متکدیان و کودکان کار را در این شهر آغاز کرده است.

وی افزود: ۴۸ متکدی و کودک کار طی مرحله نخست این طرح از تقاطع‌های پرتردد دزفول جمع آوری و برای تعیین تکلیف و ساماندهی به دستگاه‌های متولی تحویل داده شده است.

معاون امور شهری شهرداری دزفول بیان کرد: متکدیان و کودکان کار جمع آوری شده به چند دسته تقسیم می‌شوند که برخی به بهزیستی، برخی اتباع غیرمجاز به پلیس اتباع و برخی به مراکز نگهداری در اهواز انتقال داده می‌شوند.

وی همراهی شهروندان برای ساماندهی معابر شهری را ضروری دانست و ادامه داد: طرح جمع آوری متکدیان و کودکان کار طی روز‌های اخیر در دزفول آغاز شده است و تا پاکسازی و ساماندهی کامل معابر طی یک ماه آینده ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان