Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان فعالیت سامانه مانسون که از روز جمعه در استان خوزستان آغاز شده بود، امشب با تندبادهای شدید و بارش در نقلط مختلف استان تشدید شد.

به گزارش ایسنا، گرد و خاک و باد شدید و ناگهانی که از حدود ساعت ۲۰:۳۰ آغاز شد، فعالیت و رفت و آمد را در شهر اهواز با اختلال و مشکل مواجه کرده و بسیاری از شهروندان را در خیابان‌ها سرگردان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط همراه با بارندگی در دیگر شهرهای خوزستان نیز گزارش شده است. 

بنا بر اعلام اداره‌کل هواشناسی خوزستان، بارندگی تا غیزانیه رسیده و شادگان نیز شاهد باد و گرد و خاک شدید است. وزش باد در ماهشهر نیز ۲۰متر بر ثانیه گزارش شده است. 

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن چهار نفر در پی برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۹:۱۲ امروز (۱۲ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ موضوع برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه هجرت در میدان راه آهن اهواز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در این حادثه چهار مرد ۳۰، ۳۷، ۴۱ و ۴۳ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های گلستان و امام (ره) انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کدام شهرهای خوزستان بیشترین بارندگی را داشتند؟
  • ثبت بیشترین میزان بارندگی استان خوزستان در حسینیه اندیمشک
  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها
  • بارش شدید باران در اهواز
  • بارندگی در خوزستان از ۱۱۰ میلی‌متر گذشت/ کدام شهر رکورددار شد؟
  • دزفول رکوردار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی و ماندآب احتمالی در اهواز
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • آماده باش هلال احمر برای بارندگی شدید و سیل و در ۲۴ استان تا آخر هفته