Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، جعفر توان فرماندار سقز امروز در همایش تجلیل از برترین های عرصه امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان سقز، ضمن تسلیت بمناسبت ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، گسترش دین مبین  اسلام را مرهون خون شهدا دانست و گفت: اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر طبق آیات قرآن از واجبات دین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام بر ترویج معروفات تأکید فراوان شده است یادآورشد: بنا به فرمایش پیامبر بزرگوار اسلام (ص) بهترین امت کسانی هستند که  مردم را به معروفات سفارش و از منکرات نهی می کنند.

توان به نقش تأثیرگذار روحانیت در تبلیغ معروفات در جامعه اشاره کرد و افزود: جامعه بدون روحانیت مانند کشور بدون طبیب است که به گسترش آسیب ها و مسائل جامعه کمک می کند.

به گفته  فرماندار سقز ترویج معروفات و کارهای نیک در جامعه به کاهش آسیب های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد و فساد کمک می کند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین افزود: بیان  خدمات نظام در چهار دهه انقلاب ضروری است.

توان از استقبال مردمی در سفر اخیر رئیس جمهور و هیأت همراه به شهرستان سقز تقدیر و تصریح کرد: رئیس جمهور قول مساعد داد در راستای توسعه این شهرستان به بخش های مختلف توجه ویژه شود.

فرماندار سقز تکمیل و بهره برداری سد چراغ ویس سقز را نیازمند ۹۰ میلیارد تومان دانست و اظهار کرد:  با تکمیل این پروژه ظرفیت این ارتقا خواهد یافت و پایاب ۴۶۰۰ هکتار از زمین های شهرستان از کشت دیم به آبی تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه سقز نقش ویژه ای در توسعه شهرستان و افزایش مراودات و توسعه گردشگری دارد گفت: توسعه فرودگاه نقش تاثیرگذاری در منطقه ویژه تجاری اقتصادی بانه و مریوان دارد.
 
فرماندار سقز در پایان  به معدن طلا و ۹ گونه معدنی این شهرستان اشاره کرد و بیان نمود: این معدن از ظرفیت ۵۶ میلیون تنی برخوردار است و بهره برداری و استخراج این معدن منجر به حضور سرمایه گذار و ایجاد ارزش افزوده و توسعه و عمران منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: فرودگاه کردستان فرماندار سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور

ایسنا/قم در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان براساس نظام ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان منطقه برتر در میان ۳۳ منطقه ویژه کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور که با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد، دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بر اساس نظام ارزیابی عملکرد منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور به عنوان «منطقه ویژه اقتصادی برتر» معرفی و از مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل این منطقه تقدیر شد.

براساس این گزارش، در میان ۳۳ منطقه ویژه اقتصادی کشور، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در حوزه موضوعات اقتصادی شامل سرمایه گذاری، تولید و صادرات در سال ۱۴۰۲ بیشترین امتیاز را کسب کرد و به عنوان منطقه ویژه اقتصادی برتر معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • ۱۵۳ میلیارد دلار؛ حجم تجارت خارجی ایران
  • ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود