Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:19:43 GMT

باران و تگرگ و طوفان در خوزستان ادامه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۷۱۲۹

باران و تگرگ و طوفان در خوزستان ادامه می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب صدیقی شامگاه شنبه در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به تقویت سامانه مانسون در اهواز اظهار کرد: مردم به هشدارها توجه کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: پس از اخطاریه‌ها و هشدارهای سازمان هواشناسی در سطوح مختلف و هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌های اجرایی، امدادی و… انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی خوزستان، در استان شاهد بارش باران، تگرگ، وزش باد، توفان گرد و خاک و… خواهیم بود و باید تاب آوری منطقه و شرایط عادی زندگی را در نقاط مختلف برقرار و حفظ کنیم.

صدیقی عنوان کرد: به دلیل قرار داشتن در فصل تابستان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهروندان باید در خصوص خطرهای این سامانه هوشیار باشند.

وی یادآور شد: تصمیم‌های نهایی در خصوص تعطیلی فردا با فعالیت سامانه منظوم در جلسه دیگری انجام خواهد شد.

کد خبر 5551662

منبع: مهر

کلیدواژه: گرد و غبار مدیریت بحران خوزستان سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم مدیریت بحران بارش باران کرمانشاه سیل کرمان همدان خطبه های نماز جمعه سی امین سفر استانی دولت آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این وضع تا روز سه شنبه ادامه می‌یابد، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در برخی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

امیدفر، ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

کد خبر 6090565

دیگر خبرها

  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • باران بهاری و تگرگ مهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد