Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@05:46:15 GMT

دستگیری کارمندان متخلف در شهرداری اردبیل

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۷۲۱۰

دستگیری کارمندان متخلف در شهرداری اردبیل

شهردار اردبیل با اشاره به سالم‌سازی محیط اداری گفت: کارمندان متخلف در شهرداری اردبیل در راستای مبارزه با فساد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مهر، محمود صفری عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم سالم سازی محیط اداری شهرداری اردبیل اظهار کرد: عوامل نفوذ در پرونده‌های ماده ۱۰۰ و حوزه شهرسازی در داخل و خارج از شهرداری با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری حراست شهرداری تحویل مقامات قضائی استان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری‌های دستگاه قضا، سربازان گمنام امام زمان (عج) و دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در خصوص مبارزه با فساد افزود: در چند ماه اخیر نیز چند نفر از متخلفان در شهرداری اردبیل اخراج شدند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه روند مبارزه با فساد در بدنه شهرداری بدون اغماض و با شتاب بیشتری در حال پیگیری است، گفت: شهرداری آماده دریافت هرگونه خبرهای مردمی در رابطه با مسائل مربوط به شهرداری است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اردبیل شهرداری اردبیل کارمندان متخلف شهرداری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی

علی رحیمی آذر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده تقلب در ارائه خدمات صافکاری نقاشی خودرو به میزان ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: بازرسان سازمان صمت اردبیل، گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد صافکاری و نقاشی خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کردند.

کد خبر 6093205

دیگر خبرها

  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور