Web Analytics Made Easy - Statcounter

`محسن سیفی درباره انتخابش به عنوان برترین ووشو کار جهان در ماه جولای گفت: افتخار بزرگی برای خودم و ووشو کشورمان است. این عنوان نتیجه زحماتی است که طی سالیان گذشته کشیدم و از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ در مسابقات جهانی حضور داشتم و مدال طلا گرفتم. همچنین لطف خداوند و بعد از آن زحمات مربیان و مسئولان فدراسیون شامل حال من شد تا برترین ورزشکار جهان شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من قصد دارم در اردوی جوانان ووشو تمرین کنم 

سیفی درباره برنامه اش در ووشو گفت: متاسفانه کشور ترکیه رشته ورزشی ووشو را از مسابقات کشور‌های اسلامی حذف کرد به همین علت ما در این رقابت‌ها حضور نداریم. البته اواخر امسال یا سال آینده اردو‌های تیم ملی برای بازی‌های آسیایی شروع می‌شود و در این اردو حضور می‌یابم. همچنین من تصمیم دارم که در صورت تایید صدیقی رئیس فدراسیون در اردوی تیم ملی جوانان حضور یابم تا  با تمرین با ورزشکاران جوان از شرایط تمرینی دور نباشم و آماده بازی‌های آسیایی شوم. همچنین منتظر دعوت سازمان  مسابقات حرفه ای هستم تا اگر در اردوی تیم ملی حضور نداشتم بتوانم در این رقابتها شرکت کنم.  

شرایط سختی را از لحاظ مالی می گذرانم 

قهرمان ووشو کشورمان درباره اینکه با توجه به لغو مسابقات بین المللی، وضعیت مالی اش به چه صورت است، گفت: روز‌های سختی را می‌گذرانم، اما آب باریکه ا‌ی از ووشو به دست می‌آورم. من در استخدام اداره کل ورزش زنجان هستم و از آنجا هم حقوق می‌گیرم. همچنین شرکت در مسابقات جنگجویان ووشو و لیگ برتر باعث می‌شود که ووشوکاران مقداری از لحاظ مالی تامین شوند. همه ورزشکاران حرفه‌ای در آمد خود را از مسابقه دادن به دست می‌آورند و ۳ سال است که مسابقه‌ای برگزار نشده و همین موضوع شرایط سخت کرده است.البته رئیس فدراسیون ماهانه مبلغی را به قهرمانان ووشو می دهد تا مشکلات مالی شان تا حدودی حل شود. 

برگزار نشدن مسابقات به جامعه ووشو صدمه زده است 

سیفی درباره تبعات برگزار نشدن مسابقات ووشو برای ورزشکاران گفت: به طور حتم این موضوع به جامعه ووشو صدمه زده است، اما صدیقی رئیس فدراسیون ووشو مسابقات جنگجویان ووشو و لیگ برتر را برگزار کرد  تا ورزشکاران از شرایط مسابقه دور نشوند.

 من قصد دارم  برای دومین مرتبه در مسابقات MMI شرکت کنم

قهرمان ووشو کشورمان درباره  شرکت در مسابقات MMI گفت: من با سازمان معتبر دنیا قرارداد دارم و قرار است دومین مسابقه ام را انجام بدهم و ۲ بار هم از سوی سازمان دعوت شدم، اما من به خاطر واکسن نزدن نتوانستم به آنجا بروم. اگر دوباره به این مسابقات دعوت شوم به طور حتم برای مبارزه در MMI به آنجا می‌روم.  

او درباره هدفش در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: حدادی ۴ بار قهرمان بازی‌های آسیایی شده و من به همراه ۹ ورزشکار دیگر ۳ مرتبه قهرمانی را به دست آوردیم. امیدوارم احسان برای پنجمین بار قهرمان این مسابقات شود و من هم بتوانم چهارمین مدال طلا را کسب کنم.

بیشتر بخوانید 

محمدسیفی بهترین ووشوکار جهان شد

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون ووشو محسن سیفی بازی های آسیایی هانگژو چین بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند

خوزستانی ها معمولا در فوتبال ملی سرآمد هستند اما کمتر پیش آمده که آن ها در ورزش های دیگر سرآمد باشند. در سالیان اخیر، خوزستان به مهد درخشش و اوجگیری کشتی گیران فرنگی تبدیل شده است و ستاره های زیادی از این استان، قهرمان آسیا و حتی جهان شده اند.

به گزارش طرفداری، وجود امین میرزازاده امیدوارمان می کند که برای اولین بار در المپیک، یک مدال طلای خوزستانی داشته باشیم.

قبلا در المپیک، شهرهای تهران، مشهد، ساری، کرمانشاه، شیراز، شهر ری و... قهرمانی در المپیک را تجربه کرده اند. سجاد گنج زاده، جواد فروغی، محمدرضا گرایی، سهراب مرادی، کیانوش رستمی، حسن یزدانی و... آخرین طلایی های المپیک ایران بوده اند و امروز بیشتر از هر کس دیگری، امیرحسین زارع و امین میرزازاده در فوق سنگین کشتی آزاد و فرنگی بخت کسب مدال طلای المپیک 2024 هستند.

امین میرزازاده در مسابقات جهانی هم کار سختی در پیش داشت و سال گذشته تنها با چند مساوی و به خاطر گرفتن امتیاز آخر برنده و قهرمان جهان شد؛ چه رسد به این که امسال میشائین لوپز بزرگ کوبایی را هم در جمع مدعیان قهرمانی در المپیک پاریس می بیند. با این حال به نظر می رسد سکوی قهرمانی و برتری در المپیک به یکی از دو مرد ایرانی و کوبایی مورد اشاره یا رضا کایالپ قهرمان اهل ترکیه برسد. با این حال با تمام وجود این مدال را برای مرد دوست داشتنی کشتی کشورمان آرزو می کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله به رفح اجتناب کند
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان