Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد مهدی فداکار شامگاه شنبه در گفت و گوی ویژه سیمای مرکز کرمان افزود: متاسفانه سیلاب در استان منجر به خسارت در همه حوزه ها همانند: منازل مسکونی، قنوات، دام ها، باغات کشاورزی، برق، آب و راه شد. 
این مسئول به قطع ۵۸ کابل مخابراتی در استان اشاره کرد و ادامه داد: آب ۱۵۶ روستا قطع شد که با تلاش همکاران در این سازمان مجددا آب روستاها وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فداکار با ابراز تاسف از ابگرفتگی ۲ هزار خانه در استان خبر داد و گفت: این یعنی به سختی افتادن دو هزار خانوار امیدوارم تا جایی در  توانمان هست به این عزیزان همچنین به روستاییان و عشایرانی که دام هایشان تلف شدند کمک کنیم. 
این مسئول تاکید کرد: ۷۵ روستا درجریان سیلاب آسیب دیدند و بیش از ۵۰ مورد رانش زمین و ریزش کوه گزارش شده است. 
فداکار ۶۳ مورد قطع برق، انسداد ۲۱ راه اصلی و ۱۸۰ راه فرعی را از دیگر گرفتاری های سیلاب استان خواند.
استاندار کرمان، میزان بارندگی را زیاد دانست و ادامه داد: بیشترین بارش استان شهر راویز از توابع رفسنجان با۱۲۰ میلیمتر بود.  نگرانی هایی در شهرستان انار و امین شهر وجود داشت که دستور تخلیه به برخی از آن مناطق دادیم.    
وی در خصوص وضعیت سد های کرمان گفت: یک بخش هایی از این آب سیلاب ها هدر رفته اما آب هایی که به سد ها سرازیر شدند مدیریت و برنامه ریزی خواهد شد. 
استاندار کرمان از همکاری اداره برق، راهداری، جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر کرد. 
این مسئول با اشاره به اینکه بیشترین مشکلی در رفسنجان است، گفت: درحال حاضر بخش هایی از شهر در محاصره آب است و بیشترین نگرانی ما تشدید بارش در این منطقه است. از شهروندان خواهش می‌کنیم که  پیش‌بینی هایی که پیامک می شوند و رسانه ها اعلام می‌کنند  جدی بگیرند. 
استاندار کرمان از مردم کرمان خواست تا از مسافرت غیر ضروری پرهیز کنند و برای تماشا و تهیه فیلم در محل های حادثه قرار نگیرند. 
فداکار تاکید کرد: امروز در راین و چترود بارش هایی داشتیم و بارش ها از امروز عصر شدت گرفت. باغین چند روزی است که درگیر مشکلات سیلاب است افراد زیادی هستند که چند شب درگیر اند همچنین در شهر بابک و انار نیز و شدت بارش ها زیاد بود.

برچسب‌ها کرمان گزارش ملی سیلاب ها سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان گزارش ملی سیلاب ها سیل کرمان گزارش ملی سیلاب ها سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کاهش زمان صدور بارنامه تا تخلیه و بارگیری به موقع برای افزایش سرعت بازرگانی

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شرق با بیان اینکه فرایند بارگیری و اعزام واگن ها در این اداره کل در کمترین زمان و بدون توقف انجام می شود گفت: اقدامات مناطق مستقر در مسیر قطارهای شرق و مقاصد تخلیه، در سرعت بازرگانی نقش مهمی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی افزود: سرعت بازرگانی در راه آهن از زمان بارگیری واگن و صدور بارنامه زمان سفر تا تخلیه در مقصد محاسبه می شود و اداراتی که این فرآیند را به طور کامل در حوزه استحفاظی خود دارند در این شاخص اثرگذارتر هستند.

حکامی قاسمی بیان کرد: اداره کل راه آهن شرق به عنوان مبدا بارگیری و محل کسب درآمد شرکت راه آهن، ماموریت تسریع سیر واگن های خالی دریافتی از مرز اداره کل تا مبادی بارگیری و صدور بارنامه را بر عهده دارد و پس از بارگیری، سیر واگن ها طبق برنامه ابلاغی با لوکوموتیوهای تخصیصی و در نظر گرفتن رسوب واگن ها و تاریخ صدور بارنامه، انجام می شود.

رضایت مسافرین از اولویت پیش فروش اینترنتی بلیت قطار

مدیرکل راه آهن شرق با اشاره به اقدام راه آهن در تغییر نحوه پیش فروش بلیت و اولویت عرضه بلیت از طریق سکوهای اینترنتی گفت: این اقدام جسورانه، رضایتمندی مردم در سطوح مختلف را به دنبال داشت، زیرا با حذف بازار سیاه و رفتارهای غیر حرفه ای برخی آژانس های متولی، موجب افزایش ظرفیت در سامانه و دسترسی اختیار و قدرت انتخاب توسط مسافرین شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ارتقای نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی
  • از کاهش زمان صدور بارنامه تا تخلیه و بارگیری به موقع برای افزایش سرعت بازرگانی
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو
  • ◄ کاهش زمان صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری به‌موقع در راه‌ آهن شرق
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان