Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دماوند از ممنوعیت طبیعت گردی و کوهنوردی تا اطلاع ثانوی در دماوند خبر داد و گفت: دو هزار نفر از مردم در دماوند اسکان داده شدند و ملزومات مورد نیاز در اختیار آنها قرار گرفته است. - اخبار استانها -

رضا طاهرخانی در گفت و گو با خبرگزاری تسنیمدماوند ، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مقابله با خطر سیلاب در این شهرستان اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند تشکیل شد و تمهیداتی در زمینه مقابله و مدیریت خسارات اندیشیده شد و توصیه‌ها و تذکراتی در زمینه ارائه خدمات در زمان بارش و وقت سیلاب ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیلاب شب گذشته شدیدتر از دفعات قبلی بود ‌و در چند نقطه از دماوند شامل بخش رودهن، بخش مرکزی و دماوند نیز سیلاب مدیریت بحران صورت گرفت.

فرماندار دماوند در ادامه گفت: در شهر کیلان نیز شاهد وقوع سیلاب بودیم‌‌ و‌ مسیر مواصلاتی برای ساعاتی مسدود شده بود و تیم‌های امدادی و خدماتی در تلاش بودند تا راه‌های اصلی و فرعی بازگشایی شود. در چند منطقه روستایی تا نیمی از شب تمامی راه‌ها باز شد که نشانگر تلاش بی وقفه نیروها بود.

وی ادامه داد: برای امشب نیز پیش‌بینی بارندگی در صورت گرفته لذا امیدواریم بر اساس تمهیدات و اقدامات صورت گرفته صدمات ناشی از این بارش‌ها و سیلاب احتمالی کاهش یابد.

فرماندار دماوند ابراز داشت: مردم از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و از حریم رودخانه‌ها فاصله بگیرند وهمچنین گردشگری را به حداقل برسانند زیرا که طبیعت گردی و کوهنوردی تا اطلاع ثانوی در دماوند ممنوع است.

طاهرخانی با اشاره به ارائه خدمات اسکان اظهار داشت: در این روزها نزدیک به 2 هزار نفر از مردم در دماوند اسکان داده شدند و ملزومات مورد نیاز در اختیار آنها قرار گرفته است.

حضور رئیس جمهور در روستای سیل‌زده مزداران فیروزکوه/ دستور رئیسی برای رفع فوری مشکلات مردم + تصاویر اختلال عرضه بنزین در برخی نقاط به دلیل سیل/ رئیس اتحادیه جایگاه‌داران: مشکل موقتی بود و حل شد اکثر شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری درگیر سیلاب شدند

وی با اشاره به آماده باش کامل نیروهای امدادی و خدماتی گفت: سیلاب در دماوند تا به حال 2 کشته داشته و تیم‌های بررسی و رصد خسارات کشاورزی و دامداری نیز در محل مستقر هستند.

فرماندار دماوند در پایان خاطرنشان کرد: بحران در دماوند تمام نشده وتا دو روز دیگر بارش‌ها و سیلاب ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندار دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد

دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: ۱۶ روستا و ۱۴ پاسگاه مرزی با جمعیت متأثر ۷ هزار و ۲۰۰ نفر درگیر پیامد‌های سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستا‌ها به صورت موقت برطرف شده است.

او با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب به صورت دقیق هستند افزود: حدود ۵۰ کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود ۵۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

دوستی ادامه داد: حساس‌ترین خط آسیب دیده، ۸ کیلومتر لوله ۳۰۰ جی آرپی بمرود_ حاجی آباد است که به صورت کامل از بین رفته و ضمن اینکه خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم به صورت جدی آسیب دیده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • همایش بزرگ کوهپیمایی و طبیعت گردی در طبیعت زیبای یکانات یامچی
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است