Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس بسیج رسانه کشور با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات خانه مطبوعات را قوانین دست و پا گیر آن دانست و بیان کرد: سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات تشکیل شد تا باری را از دوش اصحاب رسانه بردارند

عباس محمدیان در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه حراست جبهه رسانه به دست بسیج رسانه و خانه مطبوعات صورت می‌گیرد، اظهار کرد: پیوند و همراهی بسیج رسانه و خانه مطبوعات منجر به ضریب دادن برنامه‌های رسانه‌ای و پیشرفت در این حوزه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش مؤثر اصحاب رسانه در تحول عظیم در جمهوری اسلامی بیان کرد: آنچه امروز در دستان من و شما قرار دارد امانت است، بنابراین خانه مطبوعات و بسیج رسانه باید در یک سو و در کنار یکدیگر فعالیت کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با تاکید بر لزوم توجه به زمینه‌سازی تحول عظیم در عرصه رسانه افزود: امروز زمینه تحول در عرصه رسانه آماده است و هیچ قشری به مانند بسیج رسانه و خانه مطبوعات نمی‌تواند از اصحاب رسانه حمایت کند.

محمدیان، روزمرگی را یک آفت برای رسانه‌ها دانست و بیان کرد: امروز متأسفانه اصحاب رسانه در کارها دچار روزمرگی و به شدت دچار انزوای گفتمانی درون سیستمی شدند که جای بسیار تأسف دارد.

وی با بیان اینکه برخی در رسانه‌ها فقط به دنبال منافع شخصی خود هستند، تصریح کرد: عدم اتحاد اصحاب رسانه سبب عدم تحول زیربنایی در کشور شده است، چراکه همه دنبال منفعت شخصی خود هستند.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با تاکید بر اینکه خانه مطبوعات باید به جایگاه واقعی خود بازگردد گفت: در کشور و استان‌ها خانه مطبوعات در جایگاه واقعی خود قرار ندارد و این یک ضعف در سطح رسانه‌های کشور است.

محمدیان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات خانه مطبوعات را قوانین دست و پا گیر آن دانست و بیان کرد: سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات تشکیل شد تا باری را از دوش اصحاب رسانه بردارند.

وی با اشاره به ضعف‌های آموزش رسانه و کادر سازی در سطح کشور تصریح کرد: یکی از ضعف‌های رسانه‌ها در سطح کشور را عدم آموزش و کادر سازی است و تا زمانی که این ضعف برطرف نشود نمی‌توان به تشکیل جبهه رسانه جریان انقلاب امیدوار بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور افزود: باید با تربیت نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی تاریخ شفاهی رسانه گیلان را ضبط و مشکلات استان در عرصه‌های مختلف را برطرف کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بسیج رسانه و خانه مطبوعات سازمان بسیج رسانه بسیج رسانه کشور اصحاب رسانه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار

«علی محمد قادری»، با اشاره به بهره‌گیری سازمان بهزیستی از ظرفیت مساجد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای برنامه ها تلاش دارد که از سازه زنده جهان اسلام یعنی مساجد بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسجد مکان مقدس و خانه خدا است، تصریح کرد: خوشبختانه یک وفاق جدی اتفاق افتاده است و ما فعالیت های خودمان را معطوف به حضور در مسجد نموده‌ایم، زیرا که فعالیت در مساجد مشمول برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان بهزیستی از ظرفیت خانه های خدا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و نیز تسهیل‌گری امورات آنها استفاده می‌کند.

قادری افزود: همچنین در قالب طرحی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات افراد دارای معلولیت را در مساجد مورد توجه قرار دادیم و بنا داریم که این جلسات را در سال جدید در ۵۰۰ مسجد برگزار نماییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • قوانین و مقررات در کشور جلوتر از مصادیق مالکیت فکری است
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت