Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان احمدرضا طحانیان با اشاره به اینکه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بازسازی سوریه طی روزهای ششم تا دهم مهرماه ۱۴۰۱ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی دمشق برگزار خواهد شد، اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان مسؤولیت برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران و حضور شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه را بر عهده گرفته و تلاش می‌کند شرایط حضور قدرتمند شرکت‌های داخلی را در این نمایشگاه فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های فعال در تمامی حوزه‌های زیرساختی می‌توانند در این نمایشگاه حضور یابند و به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازند، تصریح کرد: شرکت‌های فعال در حوزه ساختمان و تمامی زیرگروه‌های وابسته، انرژی، خدمات راه‌سازی و سدسازی، طراحی و اجرای سیستم‌های خدمات عمومی شهری، برق‌رسانی، آبرسانی، فاضلاب، ارتباطات و IT، صنایع بالادستی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، کشاورزی، پزشکی و دارویی، غذایی و بسته‌بندی، رستوران و هتل‌داری از جمله شرکت‌هایی به شمار می‌روند که می‌توانند در نمایشگاه بازسازی سوریه حضور یابند و نقش قابل توجهی در توسعه صادرات محصولات و خدمات خود داشته باشند.

طحانیان همچنین به صدور مجوز برپایی پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بازسازی سوریه از سوی سازمان توسعه تجارت اشاره کرد و ادامه داد: این نمایشگاه یکی از اصلی‌ترین پایگاه‌های حضور شرکت‌های ایرانی در کشور سوریه خواهد بود و بر همین اساس شرکت‌هایی که محصول یا خدمات قابل توجهی برای عرضه دارند، می‌توانند بهره‌برداری‌های ویژه‌ای از این نمایشگاه داشته باشند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه موقعیت و نقش استراتژیک سوریه در اتصال سه قاره آسیا، اروپا و افریقا، شرایط مطلوبی را برای حضور شرکت‌ها در این نمایشگاه فراهم می‌کند، تأکید کرد: محدودیت ورود کالا از کشور ترکیه طبق مصوبات اخیر دولت سوریه، قرار گرفتن سوریه در اولویت اول اهداف تجاری ایران از سوی سازمان توسعه تجارت، نیازمندی سوریه به تمامی خدمات فنی مهندسی و کالاهای اساسی در حوزه‌های مختلف زیرساختی و عمرانی و همچنین در نظر گرفتن معافیت‌های مالیاتی و گمرکی برای تجار و صادرکنندگان ایرانی از جمله امتیازها و مزیت‌های حضور شرکت‌های ایرانی در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بازسازی سوریه به شمار می‌رود.

وی همچنین به ارائه آماری از دوره گذشته برپایی این نمایشگاه پرداخت و گفت: در دوره گذشته، ۳۸۹ شرکت از ۳۱ کشور در این نمایشگاه حضور داشتند؛ در مجموع ۴۲ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و قراردادهای بسیار تاثیرگذار و سنگینی نیز میان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و طرف‌های حاضر از کشور سوریه به امضا رسید.

بر اساس این گزارش، علاقمندان به حضور در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بازسازی سوریه می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۹۴۷۹۲۶۵ و ۰۹۱۲۹۴۷۶۳۹۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: بازسازی سوریه نمایشگاه حضور شرکت های ایرانی نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران