Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- به گزارش وب سایت والاه اسرائیل، تیپ چتربازان ارتش رژیم صهیونیستی در مانورهایی که شبیه سازی مقابله با جنگجویان حزب الله در روستاهای لبنان، خارج کردن آنها از مخفیگاه ها و وادار کردن آنها به جنگ رودررو است، در یکی از روستاهای قبرس یک سری آموزش های نظامی و کیفی انجام داد. .

به گزارش سرویس بین‌الملل آریا؛این اولین بار نیست که ارتش اشغالگر اسرائیل در قبرس آموزش می بیند،در ماه مه، ارتش اعلام کرد که یک تیپ کماندویی را به قبرس اعزام می کند تا در هر رویارویی آینده با حزب الله، به دلیل شباهت زمین دو کشور، به عنوان بخشی از مانور «وسایل نقلیه آتش نشانی»، در آنجا برای حمله به لبنان آموزش ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سایت اشاره کرد که "این کار به تلاش فیزیکی نیاز دارد، اما همچنین یک نبرد ذهنی است."

وی افزود: «در پس‌زمینه، تهدیدهای حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله، با هدف جلوگیری از پمپاژ گاز اسرائیل از سکوی کاریش، دیده می‌شود».

و رسانه‌های اسرائیلی گزارش داده بودند که اسرائیل نیروهای خود را برای محافظت از سکوی میدانی کاریش در پس زمینه تهدیدها تقویت کرده است.

سرلشکر (رزرو) آموس گیلاد تاکید کرد که تهدیدات نصرالله باید "جدی گرفته شود و برای آنها آماده شود."

وی افزود: «اگر حزب‌الله به سکوی کاریش یا هر سکوی دیگری حمله کند، مسلماً به رویارویی منجر می‌شود که می‌تواند ابعاد بسیار گسترده‌ای داشته باشد».

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسراییل قبرس نصرالل حزب الله حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود

عضو کابینه جنگ اسرائیل ضمن تهدید به سرنگونی کابینه کنونی این رژیم، گفت که آزادی اسرای اسرائیلی در بند مقاومت فلسطین، از عملیات در رفح بسیار مهمتر است.

به گزارش فارس؛ در ادامه اختلافات و کشمکش‌های داخلی شدید در میان مسئولان اسرائیلی، «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ اسرائیل امروز یکشنبه کابینه بنیامین نتانیاهو را تهدید به سرنگونی کرد. 

گانتز تهدید کرد که اگر کابینه اسرائیل با «طرح مناسبی برای توافق تبادل [اسرا] مخالفت کند که تحت حمایت سرویسهای امنیتی هم قرار دارد»، این کابینه سرنگون خواهد شد.

وی همچنین گفت که آزادی اسرای اسرائیلی در بند مقاومت فلسطین، از عملیات در رفح بسیار مهمتر است؛ اسرایی که «کابینه آنان را به حال خود رها کرده است».

«بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم اسرائیل هم بعدازظهر امروز نخست‌وزیر این رژیم را تهدید کرد و گفت: «موافقت با طرح مصر، نوعی تسلیم‌شدن ذلت بار است و نازی‌ها را علیه صدها سرباز دلیر ارتش اسرائیل که در نبرد کشته شدند، پیروز می‌گرداند.»

اسموتریچ در ادامه تصریح کرد، طرح جدیدی که اخیرا برای تبادل اسرا و برقراری آتش‌بس مطرح شده، حکم اعدام را برای ربوده‌شدگانی که شامل توافق نمی‌شوند، دارد و فراتر از آن، برای اسرائیل مستقیما خطری موجودیتی به حساب می‌آید.

او در پایان نتانیاهو را تهدید کرد و گفت: «اگر تصمیم بگیرید، پرچم سفید بلند کنید و فرمان اشغال رفح (جنوب غزه) را که مأموریت نابودی حماس، بازگردانی امنیت ساکنان جنوب و شهروندان اسرائیل و همچنین بازگردانی تمام برادران ما و برادران ربوده‌شده ما به خانه‌هایشان است، لغو کنید، کابینه‌ای که آن را ریاست می‌کنید، دیگر حق وجود داشتن نخواهد داشت.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود
  • السنوار شطرنج باز قهاری است/ هر بار ما را غافلگیر می‌کند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • جزئیات طرح آمریکایی - اسرائیلی برای مدیریت محاصره نوار غزه
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • فیلم/ وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • حزب‌الله لبنان کاروان نظامی اشغالگران را در کمین پیچیده‌ای به دام انداخت
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی