Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حمدالله رحمتی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به پراکندگی مکانهای برگزاری مراسم عزاداری در ایام محرم امسال درسطح استان ، تمهیدات ترافیکی ویژه برای کلیه مساجد ،تکایا و حسینیه ها ، مصلی ها و امامزاده ها اتخاذ شده است.

وی اضافه کرد: در این ایام  تیم های پلیس در قالب تیم های خودرویی و پیاده امنیت ترافیکی مراسم عزاداری را تامین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایستگاه‌های صلواتی، بایستی به‌ گونه‌ای احداث شود که مشکلات ترافیکی و ایمنی برای عابرین (عزاداران) و تردد وسایل نقلیه فراهم نشود.

رحمتی پور گفت: وفاق و همدلی بین پلیس و مسوولان هیات های مذهبی وجود دارد و در جلسات متعددهماهنگی های لازم صورت گرفته که عزاداران حسینی بدون مشکل به عزاداری بپردازند.
وی ادامه داد: به منظور ایمنی تردد شهروندان، پلیس یاران محرم با لباس های شبرنگ که در ابتدا و انتهای صفهای عزاداران برای تامین نظم وانضباط دسته های  عزاداری و هیات های مذهبی به کمک پلیس راهورمی آیند.
وی افزود: به جهت ایمنی تردد عزاداران و خودرو ها در دهه اول محرم عملیات عمرانی و حفاری در بلوار های اصلی و معابر منتهی به محل برگزاری مراسمات ممنوع می باشد.
رحمتی پور رنگ کردن، گل‌مالی ، نوشتن و الصاق عکس و نصب پوستر برروی شیشه وسایل نقلیه ممنوع است .
وی در ادامه افزود : تردد کامیون ها در معابر منتهی به برگزاری مراسمات از ساعت ۲۰  الی  یک بامداد روز بعد ممنوع است و به عزاداران توصیه می شود با توجه به اینکه اغلب عزاداران از لباس تیره استفاده می کنند، هنگام عبور در سطح سواره رو و عبور از عرض خیابان با احتیاط تردد نموده و مراقب تردد وسایل نقلیه باشند .
وی تاکید کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه و مجاز تردد نموده تا شاهد حوادث ناگوار برای شهروندان نباشیم.

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرزاظهار داشت: تمام تلاش خود را در این ایام به کارمی گیریم تا بتوانیم به نحو مطلوب امنیت این عزاداری ها را تامین و تداوم دهنده راه سرور وسالار شهیدان باشیم.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا ماه محرم البرز پلیس راهنمایی و رانندگی البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا ماه محرم البرز پلیس راهور ناجا ماه محرم البرز پلیس راهنمایی و رانندگی البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یکطرفه می‌شود

به گزارش خبرآنلاین؛سید محسن هاشمی وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

مهر در خبری نوشت:وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899741

دیگر خبرها

  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود