Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز مبلغ 195 میلیارد و 166 میلیون ریال سهم‌الشرکه به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمید باقرزاده نایب رئیس هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز مبلغ 195 میلیارد و 166 میلیون ریال سهم‌الشرکه به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم اردیبهشت تا اول خرداد 1401 به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 باقرنژاد تصریح کرد: مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی سهم تعهدات دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است که به حساب 1354 نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند، واریز شده است.

معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان با تاکید بر حفظ کرامت اعضای موسسه، گفت: پرداخت سهم‌الشرکه اعضای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از دو ماه پس از بازنشستگی به حساب آنها واریز شده است در حالی که قبلا حدود سه ماه طول می‌کشید.

باقرنژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 81 درصد از فرهنگیان عضو موسسه هستند، تاکید کرد: سایر فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند می‌توانند در اسرع وقت نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از خدمات و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی بهره‌مند شوند.

وی افزود: همچنین اعضای صندوق که در شرف بازنشستگی قرار دارند می توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به تکمیل فرم ادامه عضویت اقدام کنند تا همچنان از سودآوری موسسه در سال‌های آینده برخوردار شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگیان رفاه معلمان موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد علی زلفی گل، وزیر علوم در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار نامه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص اعمال پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی با انشار نامه مذکور اعلام کرد: یک اتفاق مبارک و موثر برای وزارت علوم تحقیقلات و فناوری (عتف) بخشی ازجورچین (پازل) انگیزشی دوره جدید مدیریت وزارت (عتف).

متن نامه به شرح زیر است:

مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای به محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری اعلام کرد: بازگشت به نامه شماره ۳۶۸۳۵۲/ و مورخ ۵ فروردین ۱۴۰۳ در خصوص پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی به استحضار می‌رساند:

با توجه به ماده (۷) تصویب نامه شماره ۱۶۰۷۱۶/ت ۶۰۰۲۹ه مورخ ۲ آذر۱۴۰۱ هیات وزیران، دستورالعمل اعطای پایه‌های تشویقی تا (۶۰ پایه) ازسوی آن وزارت خانه ابلاغ‌شده برای تمام اعضای هیئت علمی که از طریق مراکز جذب وزارت‌خانه مربوطه به‌کار گرفته شده یا می‌شوند از سال هزار و چهارصد و ۲قابلیت اجرایی یافته است؛ بنابراین محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی تا (۷) پایه موضوع ماده پنجاه و سه آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی از تاریخ اجرای ماده مذکور لغو می‌شود.

علی‌ای‌حال چنانچه احدی از اعضای مذکوردر شرف بازنشستگی هستند در صورت رعایت ضوابط کلی اعطای پایه‌های مورد بحث که دستورالعمل مزبور تشریح گردیده موضوع اعمال پایه‌های تشویقی در محاسبه حقوق بازنشستگی قابل رسیدگی و اقدام خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری