Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:28:05 GMT

حجاب واجب شرعی و قانون متقن جامعه است

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۹۰۲۹

حجاب واجب شرعی و قانون متقن جامعه است

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جدا از غوغاهای رسانه‌ای دشمن، ما امروز وظیفه حراست و پاسبانی از این ارزش الهی را داریم و بهتر است با تبیین عالمانه مسائل از حجاب و عفاف حفاظت و حراست کاملی را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ما باید به دنیا الگو ارائه کنیم چرا که به تعبیر مقام معظم رهبری اگر در بحث حجاب تهاجمی عمل نکنیم، با شکست روبه‌رو خواهیم شد و به همین جهت ما به غرب حمله می‌کنیم که شما چرا مقام زن را به عنصر شهوت‌رانی و جسمی تقلیل داده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: زن موجودی با شرافت و در کنار مرد اسطوره آرامش و اطمینان‌بخشی است و وظیفه اصلی او تربیت نسل‌های آینده است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده به تبلیغات شوم استکبار جهانی در این حوزه اشاره کرد و افزود: نظام غرب و رسانه‌های وابسته آنها در هر جا دوگانگی را مطرح کردند قطعاً حرکت آنها شیطانی است چرا که شیطان نیز همواره انسان‌ها را به دوگانگی و انتخاب سخت از بین ۲ موضوع محکوم می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نه تنها حجاب واجب الهی و دینی است بلکه به صراحت در قرآن در باب اهمیت و ارزش آن سخن به میان آورده و با خطاب قرار دادن پیامبر، زنان را به حفظ حریم و حرمت خود ترغیب می‌کند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده اضافه کرد: برخی افراد جاهل داخلی حتی روحانیون بی‌سواد سعی می‌کنند در این زمینه مسائل غیر عقلانی را مطرح کنند در حالی که همه این صحبت‌های مطرح شده ناشی از جهل و بی‌خبری آنها است.

وی به اعزام ۲۰۰ مبلغ از قم به مناطق مختلف استان اشاره کرد و ادامه داد: در ماه محرم ۵۰۰ مبلغ اعزامی از قم و روحانیون بومی رسالت سنگین هدایتگری امت اسلامی را بر عهده دارند و محور سخنرانی آنها نیز مشخص و معین شده است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده بیان کرد: در سخنرانی مبلغان و علما، اولویت با مسائل فرهنگی و اجتماعی و توجه به جهاد تبیین است و ما تا روز تاسوعا و عاشورا بر تعداد مبلغان اعزامی از قم خواهیم افزود تا در همه مساجد و منابر سخنرانی قبل از عزاداری را شاهد باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: طرح موضوعاتی نظیر آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، ایرانی، توجه به تحکیم خانواده و بیان زوایای مختلف نبرد شناختی و ترکیبی دشمن از مسائل و موضوعاتی است که روحانیون در تبلیغات خود آن را بیان می‌کنند.

کد خبر 5551534

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری حجاب و عفاف مقام معظم رهبری استکبار جهانی شیطان امت اسلامی علما و روحانیون سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم مدیریت بحران بارش باران سیل کرمان کرمانشاه همدان خطبه های نماز جمعه سی امین سفر استانی دولت آمار کرونا حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: طرح نور موجب امنیت و آرامش بیشتر جامعه و خانواده‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد میرزایی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران طرح نور را موجب امنیت و آرامش بیشتر جامعه و خانواده‌ها دانست و اظهار کرد: در برهه کنونی که دشمن آندُلس‌سازی را دنبال می‌کند، طرح نور موجب تذکر جدی به افرادی می‌شود که حریم‌ها و ارزش‌های انسانی و دینی را زیر پا گذاشته‌اند؛ بنابراین عموم مردم مؤمن و جامعه روحانیت و حزب‌اللهی کرمانشاه سپاسگزار و قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی افزود: به همراه معاون فرهنگی و مدیر حراست تبلیغات اسلامی استان در راستای تقدیر از پلیس برای اجرای طرح نور در محل فرماندهی انتظامی استان حضور یافتیم و از سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جمعی از مؤمنین و مؤمنان به همراه مدیران اداره‌کل تبلیغات استان با حضور در معابر از مجریان طرح نور عفاف و حجاب فراجا در استان با اهدای شاخه‌های گل تقدیر کردند.

کد خبر 749755

دیگر خبرها

  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • معمای کف و سقف مجاز حجاب