Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT New یک انتخاب اقتصادی در این برند است. برای خرید این مدل الان دو میلیون ۵۰۰ هزار تومان باید کنار گذاشت درحالی‌که گران‌ترین ساعت هوشمند هوآوی نزدیک ۱۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. WATCH FIT New قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارد و در این نوشته علاوه بر آن سراغ پنج گزینه ارزان‌قیمت دیگر با این ویژگی رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بین آن‌ها مدل یک میلیون تومانی S2 Pro لنوو را زیرذره‌بین بردیم و نگاهی به مدل‌های هوشمند هایلو، آی می‌لب، میبرو و امیزیت انداختیم که همه آن‌ها در واقع زیربرند شیائومی هستند.

ساعت هوشمند هایلو مدل ls05؛ کمتر از ۷۰۰ هزار

ساعت هوشمند هایلو مدل ls05 را باید یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های فعلی بدانیم. برای خرید این ساعت الان کمتر از ۷۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند درحالی که قیمت برخی ساعت‌های هوشمند به مرز ۴۰ میلیون تومان رسیده است. هایلو یکی دیگر از برند‌های چینی زیرمجموعه شیائومی است که ساعت هوشمند و هدفون جزو مهمترین محصولات آن شناخته می‌شود. صفحه نمایش گرد و نمایش دیجیتال اعداد اولین چیزی است که از ساعت هوشمند هایلو مدل ls05 جلب توجه می‌کند. جنس بند این ساعت از نوع سیلیکون است و وزن ساعت به ۵۴ گرم می‌رسد. شمارش ضربان قلب و شتاب‌سنج جزو قابلیت‌های این ساعت است.

ساعت هوشمند آی می‌لب مدل KW66؛ ۸۴۰ هزار

ساعت هوشمند آی می‌لب مدل KW66 با دو رنگ عرضه شده است؛ مشکی و سبز. برندی که یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی در چین است و تمرکز خود را روی تولید محصولات هوشمند مثل ساعت گذاشته. صفحه نمایش این ساعت به‌شکل گرد و جنس بند آن از سیلیکون است. از مشخصات ظاهری این ساعت می‌شود به وزن ۵۴ گرمی اشاره کرد. صفحه نمایش TFT، باتری ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعت، سازگاری با سیستم عامل‌های اندروید ۵.۱ به بالا و iOS ۹.۰ به بالا را باید از قابلیت‌های این ساعت بدانیم که الان با قیمت ۸۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

ساعت هوشمند لنوو مدل S2 Pro؛ یک میلیون

ساعت هوشمند لنوو مدل S2 Pro در سال ۲۰۲۱ و بعد یک سال از معرفی Lenovo S2 عرضه شد. در نگاه اول با صفحه نمایش مستطیلی روبرو می‌شویم. طراحی ظریف این ساعت هوشمند باعث شده وزنش بیش از ۴۰ گرم نباشد. فروشنده‌ها احتمالا صفحه نمایش لمسی ۱.۶۹ اینچی IPS، سازگاری با سیستم عامل اندروید ۵.۰ و بالاتر، سیستم عامل iOS ۱۰.۰ و بالاتر، باتری ۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت و قابلیت شمارش قدم، ضربان قلب و شتاب‌سنج را به‌عنوان مهمترین قابلیت‌های این ساعت معرفی می‌کنند. برخی از خریداران این ساعت از دیرشارژ شدن باتری و جنس ضعیف بند به‌عنوان تجربه خرید خود گفتند و در طرف مقابل بعضی‌ها می‌گویند با توجه به قیمت یک میلیون تومانی ساعت هوشمند لنوو مدل S2 Pro، این مدل ارزش خرید دارد.

ساعت هوشمند میبرو مدل X1؛ یک میلیون و ۲۰۰ هزار

ساعت هوشمند میبرو لایت یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند بوده و الان مدل X1 جدید‌ترین ساعت میبرو به‌شمار می‌رود. طراحی ساعت هوشمند میبرو مدل دایره‌ای شکل است و مناسب استفاده برای زنان و مردان است. جنش صفحه نمایش ۱.۳ اینچی این ساعت از نوع AMOLED و باتری آن ۳۵۰ میلی‌آمپرساعت است و ظرف چهار ساعت شارژ می‌شود. ساعت هوشمند میبرو مدل X1 از گوشی‌هایی با آندروید ۵.۰ به بالا و iOS ۱۰.۰ به بالا پشتیبانی می‌کند. درحال حاضر قیمت ساعت هوشمند میبرو مدل X1 حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

ساعت هوشمند امیزیت مدل Bip U پرو، یک میلیون و ۷۵۰ هزار

ساعت هوشمند امیزیت مدل Bip U پرو یکی از سبک‌ترین گزینه‌های فعلی است. وزن آن فقط ۳۰ گرم است، از بدنه سیلیکونی ساخته شده و نوع صفحه نمایش ۱.۴ اینچی و لمسی آن از نوع IPS است. فناوری‌های مکان‌یابی و سازگاری با اندروید ۵ و بالاتر و iOS نسخه ۱۰ و بالاتر و باتری ۲۳۰ میلی‌آمپرساعت که تا ۹ روز قابلیت استفاده از ساعت را فراهم می‌کند، جزو سایر ویژگی‌های ساعت هوشمند امیزیت مدل Bip U پرو است که در سه رنگ صورتی، سبز و مشکی فروخته می‌شود. قیمت ساعت هوشمند امیزیت مدل Bip U پرو الان حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT New؛ دو میلیون و ۴۵۰ هزار

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT New یکی از انتخاب‌های اقتصادی در این برند به‌شمار می‌رود. ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT New را فروشنده‌ها درحالی نزدیک دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشند که مدل WATCH 3 از همین برند نزدیک ۹ میلیون تومان ارزش دارد. البته قیمت دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را بابت مدل‌های صورتی این ساعت دریافت می‌کنند وگرنه مدل‌های مشکی بیشتر از دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شوند. ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT New صفحه نمایش مستطیلی‌شکل با اندازه ۱.۶ اینچ و از نوع AMOLED دارد. در مشخصات این گوشی به وزن ۲۱ گرمی، گواهی IP۶۸، قابلیت شمارش قدم، ضربان قلب، محاسبه سطح اکسیژن خون و ارتفاع اشاره شده. برخی خریداران در توضیح تجربه خرید خود می‌گویند با این پول می‌شود مدل‌های بهتری را در بازار پیدا کرد و برخی هم به کارآمد بودن ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT New درقیاس با پولش اشاره کردند.

مشخصات ساعت‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی

برند

مدل

نوع صفحه نمایش

سایز صفحه نمایش

وزن

باتری

قیمت

هایلو

ls05

TFT

۱.۲ اینچ

۵۴ گرم

۳۴۰ میلی‌آمپرساعت

۶۷۰ هزار تومان

آی می لب

KW66

TFT

۱.۲ اینچ

۵۴ گرم

۳۴۰ میلی‌آمپرساعت

۸۴۰ هزار تومان

لنوو

S2 Pro

IPS

۱.۶ اینچ

۴۰ گرم

۲۵۰ میلی‌آمپرساعت

 

یک میلیون تومان

میبرو

X1

AMOLED

۱.۳ اینچ

۵۲ گرم

۳۵۰ میلی‌آمپرساعت

یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

امیزیت

Bip U پرو

IPS

۱.۴ اینچ

۳۰ گرم

۲۳۰ میلی‌آمپرساعت

یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

هوآوی

WATCH FIT New

AMOLED

۱.۶ اینچ

۲۱ گرم

۱۸۰ میلی آمپر ساعت

دو میلیون و ۴۵۰ هزارتومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: ساعت هوشمند راهنمای خرید ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT New هزار ساعت هوشمند دو میلیون یک میلیون هزار تومان صفحه نمایش آی می لب ۵۴ گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)


به گزارش صدای ایران، همین ابتدای کار بد نیست اگر بدانید 3 کارخانه سیم مفتول؛ فولاد توفیقی، امروز آهن و شهر مفتول بزرگترین تولید کننده مفتول فلزی در کشور به شمار می‌روند.
اگر قصد انتخاب یا خرید محصول مفتول با قیمت مناسب را دارید، در ادامه ضمن معرفی این 3 کارخانه تولید سیم مفتول قصد داریم شما را با نحوه استعلام قیمت سیم مفتول، اطلاع از قیمت آنلاین، معرفی مرجع معتبر جهت خرید مفتول و ... آشنا سازیم. فراموش نکنید قیمت مفتول در این مقاله بر اساس بزرگترین و معتبرترین عرضه کننده بازار، یعنی فولاد توفیقی برآورده شده است.  
البته آوردن نام این برند بی دلیل نیست! چرا که این کارخانه به دلیل برخورداری از کارشناسان کنترل کیفیت، ارائه سرتیفیکیت محصول، مشاوره تخصصی رایگان در زمان خرید، ارسال مستقیم و سریع بار و همچنین رعایت حقوق مشتری، قطعاً می‌تواند لقب معتبرترین کارخانه تولید کننده سیم مفتولی را داشته باشد. بررسی مهم‌ترین ویژگی کارخانه تولید سیم مفتول فاکتورهای مهمی در انتخاب کارخانه مفتول سازی جهت ثبت سفارش سیم مفتول دخیل هستند، اما بسیاری از آنها در اولویت قرار نمی‌گیرند!

به احتمال بسیار زیاد اولویت اکثر مشتریان در بررسی و انتخاب عرضه کننده سیم مفتول عوامل زیر باشد: قیمت مناسب: از مهمترین ویژگی‌های تولیدی سیم مفتولی، عرضه محصولات با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب است. تنوع محصولات: تولید کننده خوب و معتبر سیم مفتولی باید بتواند انواع مفتول با ضخامت‌ها و ابعاد مختلف را به بازار ارائه دهد. ارائه سرتیفیکیت: ارائه سرتیفیکیت به مشتری توسط کارخانه تولیدی، یکی دیگر از مهمترین خصوصیاتی است که یک کارخانه خوب باید از آن بهره مند باشد. ارسال سریع: در نهایت یکی از مهمترین ویژگی‌های کارخانه تولید سیم مفتول کشی، ارسال به موقع بار درب منزل است. در واقع می‌توان ادعا کرد 4 فاکتور قیمت مناسب، تنوع محصولات، ارائه سرتیفیکت و ارسال سریع از مهمترین خصوصیات یک کارخانه مفتول سازی به شمار می‌روند که ما در ادامه قصد داریم هر یک از آنها را در هر کارخانه تولید سیم مفتول مورد بررسی قرار دهیم. معرفی 3 تا از بزرگترین کارخانه تولید سیم مفتول اگر قصد خرید مفتول به صورت مستقیم از کارخانه سیم مفتول را دارید، شاید بهتر باشد به جای دست گذاشتن روی کارخانه جات کوچک و ناشناس، سفارش خود را از طریق بزرگترین خط تولید سیم مفتول گالوانیزه، مفتول آرماتوربندی و مفتول مسوار پیگیری کنید.    
در ادامه 3 مورد تولید کننده سیم مفتول سفید که دست بالا را در بازار ایران دارند، معرفی خواهیم کرد:
1.کارخانه فولاد توفیقی: فولاد توفیقی به عنوان بزرگترین خط تولید سیم مفتول گالوانیزه، فعالیت خود را از سال 1374 آغاز نمود. این کارخانه با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی توانسته سهم بسزایی در پوشش سیم مفتول بازار داشته باشد.
2.کارخانه امروز آهن: کارخانه تولید سیم مفتول امروز آهن از بزرگترین و باکیفیت‌ترین  کارخانه‌جات عرضه کننده مفتول به شمار می‌رود. این کارخانه اگرچه در سال 1402 تاسیس شده است، اما در همین مدت کم توانسته با تولید محصولات باکیفیت، نبض بازار را به دست بگیرد.
3. کارخانه شهر مفتول: دیگر کارخانه سیم مفتول که می‌توان آن را جزو 3 کارخانه برتر قرار دارد، شهر مفتول است. شهر مفتول در سال 1397 در بازار آهن تهران راه اندازی شد و به پاس تکنولوژی پیشرفته و تبلیغات گسترده در فضای وب، توانست به شهرت خوبی دست پیدا کند.
اما از میان فولاد توفیقی، امروز آهن و شهر مفتول، کدام کارخانه برازنده عنوان بزرگترین کارخانه تولید سیم مفتول سفید، سیاه و مسوار است؟ بزرگترین خط تولید سیم مفتول گالوانیزه (گرم، سرد) با وجود اینکه هر کارخانه تولید سیم مفتول از مزایا و معایب خاص خود برخوردار است، اما به هر حال پس از انجام بررسی‌ها در مجموع می‌توان ادعا کرد، کارخانه فولاد توفیقی بزرگترین و معتبرترین کارخانه سیم مفتول گالوانیزه، سیاه و مسوار است! چرا؟
این کارخانه علی رغم امتیازات ویژه‌ی خود نظیر برخورداری از کارشناسان کنترل کیفیت، کارشناسان فروش حرفه‌ای و محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه، بزرگترین خط تولید را در میان سایر کارخانه‌جات ایران بر عهده دارد. از همین بابت امکان ثبت سفارش انواع سیم مفتول با هر نوع تناژ (از کمترین مقدار تا چندین تن) و ابعادی (سفارشی) از این کارخانه وجود دارد. نکات مهم در هنگام استعلام قیمت سیم مفتول در زمان ثبت سفارش خرید سیم مفتول رعایت یکسری نکات جهت استعلام قیمت اهمیت بالایی دارد. از همین بابت تصمیم گرفتیم تا از کارشناسان خبره‌ی فولاد توفیقی که جزو برترین کارشناسان صنعت آهن هستند، مشاوره دریافت کنیم. از قضا کارشناسان کارخانه سیم مفتول فولاد توفیقی توصیه‌هایی کردند که دانستن آنها می‌تواند بسیار مفید و قابل توجه باشد:
" هنگام ثبت سفارش مفتول، باید قیمت سیم مفتول را از چندین مرجع معتبر استعلام بگیرید. نکته مهمتر این است که حتماً قیمت سیم مفتول را از کارشناسان فروشگاه و به صورت تلفنی استعلام گرفته باشید. بسیاری از مواقع پس از ثبت سفارش آنلاین، با مشتری تماس گرفته می‌شود و اعلام می‌شود قیمت محصول مدنظر تغییر کرده است."
فراموش نکنید کارشناسان فولاد توفیقی اعتقاد دارند این رویه تنها در سایت‌های ناشناس و نامعتبر مشاهده می‌شود. نمونه جدول قیمت سیم مفتولی در فولاد توفیفی در ادامه کارشناسان فولاد توفیقی ما را با جداول قیمت سیم مفتول در سایت خود آشنا کردند. در ادامه یک نمونه جدول قیمت مفتول در سایت فولاد توفیقی را مشاهده می‌کنید.  

جدول لیست قیمت سیم مفتول گالوانیزه در کارخانه فولاد توفیقی:


این جدول قیمتی مربوط به تاریخ 15 اردیبهشت سال 1403 است، برای مشاهده نرخ به‌روز و آنی به وبسایت این مجموعه مراجعه فرمایید.
به گفته یکی از کارشناسان این سایت، جداول قیمت سیم مفتول به صورت لحظه‌ای در سایت فولاد توفیقی آپدیت می‌شوند. بنابراین این جداول بهترین منابع آنی برای استعلام قیمت مفتول به شمار می‌روند. با این تفاسیر همانطور که پیشتر اشاره کردیم، بهتر است حتما برای اطلاع از قیمت دقیق سیم مفتول، با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید. بهترین منبع استعلام قیمت؛ کارخانه تولید سیم مفتول با توجه به نکاتی که گفته شد، بهترین منبع برای استعلام قیمت سیم مفتول، مراجعه به سایت بزرگترین خط تولید سیم مفتول گالوانیزه یعنی فولاد توفیقی است. کارخانه سیم مفتول فولاد توفیقی به دلیل پوشش سهم بزرگی از بازار و عرضه مستقیم مفتول از تولید به فروشنده توانسته قیمت سیم مفتول را کاملا رقابتی تعیین کند. علاوه بر این که این کارخانه تولید کننده مستقیم سیم مفتول با کیفیت درجه یک است!
البته جداول موجود در سایت این برند به آدرس fouladtofighi.com دائما آپدیت می‌شوند و می‌توانند منبع خوبی برای اطلاع از آخرین قیمت سیم مفتول باشند. با تمام تفاسیر فراموش نکنید بهترین اقدام برای استعلام قیمت مفتول تماس با کارشناسان فولاد توفیقی (اکسین فولاد پیشگام) با شماره 02155508761 است. با تماس تلفنی شما از آخرین قیمت مفتول مطلع خواهید شد و در صورت تمایل می‌توانید جهت ثبت سفارش مفتول اقدام نمایید.

دیگر خبرها

  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی