Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت که بوریس جانسون می‌تواند به عنوان یک زن برای شرکت در رقابت دبیرکلی ناتو معرفی شود!

به گزارش ایسنا، یکی از منابع خبرگزاری تاس در موسسات بین‌المللی بروکسل پیشتر گفته بود توافقی نانوشته میان اعضای ناتو وجود دارد تا دبیرکل آتی این ائتلاف نظامی یک زن و ترجیحا از کشورهای تازه پیوسته به این سازمان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین اعلام شده این احتمال وجود دارد که بوریس جانسون، نخست وزیر مستعفی انگلیس بخواهد بعد از کناره‌گیری از سمتش، برای دبیرکلی ناتو پیش قدم شود.

حالا ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه این موضوع را دستمایه شوخی قرار داده و در کانال تلگرامش نوشته است: «هیچ‌چیزی نمی‌تواند مانع از این شود که بوریس جانسون ناگهان زن درون خود را کشف کند!»

وی افزود تعداد جنسیت‌هایی که در کشورهای عضو ناتو به رسمیت شناخته شده این امکان را برای جانسون فراهم می‌کند تا یکی از آن‌ها را که بیشتر مناسب اوست، برای خود انتخاب کند!

زاخارووا همچنین نوشت: «حتی اگر ناتو، دبیرکل خود را از میان افرادی که خودشان را زن می‌نامند، انتخاب کند، آن افراد می‌توانند ناگهان مرد درونی خود یا یک جنسیت دیگر را کشف کنند!»

روابط میان انگلیس و روسیه حتی پیش از جنگ اوکراین تیره بود و با آغاز حمله روسیه، این روابط با حمایت قاطع جانسون از اوکراین و ولودیمیر زلنسکی،‌رئیس جمهوری این کشور بیش از پیش رو به وخامت نهاد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماریا زاخارووا بوریس جانسون ناتو بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم

وزیز خارجه مجارستان ایده رئیس‌جمهور فرانسه درباره ارسال نیروزی رزمی به اوکراین را «خطرناک» توصیف و آن را رد کرد.

به گزارش ایسنا، «پیتر سیارتو» وزیر امور خارجه مجارستان روز جمعه و در واکنش به ایده «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه برای ارسال نیروی رزمی کشورهای ناتو به اوکراین، آن را عبور از خط قرمز توصیف کرد.

دیپلمات عالی‌رتبه مجارستان همچنین هشدار داد حضور نیروهای نظامی اروپایی در اوکراین جنگ جهانی سوم را کلید خواهد زد.

سیارتو در مصاحبه با شبکه ال‌سی‌آی درباره ایده ماکرون گفت: «این به معنای آن است که ما خط قرمز ناتو را رد کرده‌ایم. درگیری مستقیم با روسیه آغاز خواهد شد و این یعنی جنگ جهانی سوم».

سیارتو در ادامه گفت غرب باید به‌جای ارسال نیرو به اوکراین درباره چگونگی سازماندهی مذاکرات صلح بین مسکو و کی‌یف برنامه‌ریزی کند.

ایده ارسال نیروی رزمی به اوکراین برای جنگ با روسیه، پیشتر نیز توسط متحدان فرانسه در ناتو رد شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم
  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • ناتو زنگ خطر را به صدا درآورد
  • جنگ هیبریدی روسیه با اروپا
  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو
  • دفاع هوایی پاشنه آشیل اتحادیه اروپا
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم
  • استولتنبرگ: اعتماد اوکراین به ناتو خدشه‌دار شده است