Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری صندوق بازنشستگان فولاد در سفر به استان کرمان، شرکت «معادن اسفندقه» را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.

علی بابایی در نشست مشترک با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت معادن اسفندقه اظهار کرد: با توجه به ماموریت این هلدینگ در راستای ارزش آفرینی برای دارایی های صندوق بازنشستگی فولاد و همچنین ارزش آفرینی دارایی کارکنان و سهامداران این شرکت به ویژه سهامداران حقیقی که عمدتا از قشر زحمتکش جامعه کارگری هستند، برنامه های تحولی در جهت افزایش درآمدها و سودآوری شرکت برای سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده که از این پس فعالیتهای اکتشاف،تولید، استخراج و فروش بصورت مستمر مورد بررسی و پایش عملیاتی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد: با حمایت های همه جانبه فنی، علمی، مدیریتی و مالی هلدینگ سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد در سال جاری کلیه برنامه های تحولی این هلدینگ، بایستی تحقق یابد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد تاکید کرد: نقشه راه این شرکت بودجه مصوب آن بوده و مغایرت های نامساعد از این بودجه به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود و مغایرت های ایجاد شده در سه ماهه اول سالجاری باید در دوره های بعد جبران شود.

بابایی ابراز کرد: عملکرد سه ماهه اول شرکت «معادن اسفندقه» مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و علل مغایرت‌های نامساعد شناسایی و تکالیف مربوطه مشخص شده است که هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت باید آن را به نحو احسن به اجرا درآورند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد خاطر نشان کرد: مهمترین پروژه توسعه ای این شرکت که می‌تواند موجب افزایش چند برابری درآمدهای شرکت شود، پروژه ایجاد کارخانه فروکروم اسفندقه است.

به گزارش ایسنا، برنامه‌های توسعه ای، میزان تولید و فروش، میزان درآمد عملیاتی، نحوه ارزیابی و انتخاب پیمانکاران، وضعیت پروانه های بهره برداری، بهینه سازی منابع انسانی، وضعیت پرونده های حقوقی، وضعیت و میزان حساب های دریافتنی از موارد مهم دیگر نشست مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت معادن اسفندقه با مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری صندوق بازنشستگان فولاد بود که مورد توجه ویژه قرار گرفت و تکالیف مربوطه مشخص و به مدیران این شرکت ابلاغ شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی فولاد اخبار اقتصادی کرمان استانی اقتصادی کارخانه فروکروم صندوق بازنشستگی فولاد سرمایه گذاری صندوق معادن اسفندقه مدیرعامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری این مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد، خبر داد.

وی تصریح کرد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

وی افزود: باید فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کنیم تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تأمین مسکن مردم را کاهش دهیم.

کد خبر 6089975 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق