Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:21:42 GMT

جشنواره فیلم زمین فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۹۷۴۲

فراخوان دومین دوره جشنواره فیلم «زمین» با موضوع محوری اقتصاد پایدار در دو بخش رقابتی و غیررقابتی منتشر شد. مهلت شرکت در این جشنواره که از ۱۶ تا ۲۲ مهر سال جاری برگزار می‌شود، سوم شهریور ۱۴۰۱ اعلام شده است. 

به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده، دومین دوره جشنواره «زمین» که پذیرای آثار تولیدشده در فاصله سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ خواهد بود در دو بخش رقابتی و غیررقابتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بخش رقابتی این رویداد شامل موارد شش‌گانه فیلم داستانی بلند و کوتاه و فیلم مستند بلند و کوتاه با مدت زمان‌های، به ترتیب، بیش از ۴۰ دقیقه و کمتر از ۴۰ دقیقه و فیلم و کلیپ آموزشی و همچنین فیلم پویانمایی با مدت زمان‌های آزاد است و نسخه نهایی فیلم‌های انتخاب‌شده باید با فرمت‌های MP۴، AVI، MOV و با کیفیت FHD، HD یا ۴K به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند.

بخش جنبی و غیررقابتی دومین دوره جشنواره «زمین» نیز شامل جلسات تخصصی و کارگاه‌های علمی، فرهنگی- اجتماعی و آموزشی مرتبط با موضوع جشنواره و فیلم‌ها و همچنین نمایش کلیپ‌ها و فیلم‌های مرتبط با موضوع اصلی و محوری جشنواره خواهد بود. در این بخش به شناسایی، معرفی و تجلیل از فعالیت‌ها و طرح‌های موفق و مؤثر مشارکتی سمن‌ها و جوامع محلی در زمینه توسعه پایدار نیز اقدام خواهد شد. معرفی و ایجاد پویش‌های تبلیغاتی مشارکتی و مردمی مرتبط با توسعه پایدار به خصوص در سطح خانه و خانواده دیگر اقدام بخش جنبی و غیررقابتی دومین دوره جشنواره «زمین» است. 

آثار ارسالی به بخش رقابتی جشنواره می‌بایست حداکثر تا تاریخ سوم شهریور ۱۴۰۱ به ستاد اجرایی جشنواره که آدرس آن در تارنمای رسمی این رویداد به نشانی www.zaminfestival.org درج شده است ارسال شوند. 

ستاد اجرایی جشنواره همچنین آماده دریافت مستندات متقاضیان بخش «نشان محمدتقی فرور» که به پاس بیش از نیم قرن تلاش ملی و جهانی او در زمینه توسعه پایدار و مشارکتی جوامع بومی و محلی طراحی شده است و به تجلیل‌شدگان بخش پاسداشت فعالیت‌ها و طرح‌های موفق و مؤثر مشارکتی سمن‌ها و جوامع محلی در زمینه توسعه پایدار اهدا می‌شود، خواهد بود. 

شرایط کامل پذیرش آثار در آیین‌نامه جشنواره ذکر شده است و در تارنمای اختصاصی جشنواره «زمین» قابل دسترس است.

دومین دوره جشنواره «زمین» از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و طی آن بهترین فیلم‌ها در بخش‌های مختلف رقابتی معرفی و از سازندگان آن‌ها تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم زمین دومین دوره جشنواره توسعه پایدار بخش رقابتی فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین دوره «مرحله اول» سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری (ندای فطرت) برگزار می‌شود.

این دوره شامل ۴ کتاب و به صورت مجازی، همراه با پرسش و پاسخ بوده و شروع کلاس‌ها از امروز ۱۲ اردیبهشت ماه به مدت ۱۴ جلسه چهارشنبه‌ها ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

چهار کتاب این دوره: «آزادی معنوی»، «سیری در سیره نبوی»، «جاذبه و دافعه علی (ع)» و «حماسه حسینی» خواهد بود.

این دوره با ارائه گواهی پایان دوره از طرف «بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر با کلیلک بر روی آدرس motahari.ir/nedayefetrat اقدام کنند.

کد خبر 6093006 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»