Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@00:42:36 GMT

ریزش کوه در محور لردگان به خوزستان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۹۸۶۹

ریزش کوه در محور لردگان به خوزستان

به دنبال وقوع بارش‌های سیل‌آسای دیشب در محور لردگان به خوزستان، کوه محدوده روستای بیدله ریزش کرد که با تلاش راهداران در کمترین زمان پاکسازی شد.

به گزارش مشرق، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ریزش کوه، موجب مسدود شدن موقت جاده لردگان به خوزستان شد، اما این مسدودی در کمترین زمان رفع و هم‌اکنون تردد در این مسیر روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح‌الله غلامی افزود: در حال حاضر هیچ جاده‌ای در استان چهارمحال و بختیاری مسدود نیست و تردد جریان دارد.

وی گفت: خسارت‌های وارده به جاده‌های روستایی نیز در حال رفع است و تلاش می‌شود مشکلات به حداقل برسد.

غلامی همچنین درباره خسارت‌های وارده به جاده‌های استان در پی بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب در برخی شهرستان‌ها یادآور شد: میزان خسارت‌ها بیش از انتظار است و باید ارزیابی نهایی و برآورد خسارت‌ها در روزهای آینده پس از پایان بارش‌ها انجام شود.

وی بیشترین خسارت وارده بر جاده‌های استان را متوجه محورهای ارتباطی در شهرستان بن، کوهرنگ و خانمیرزا دانست و گفت: از مردم خواسته می‌شود از سفرهای غیرضروری تا پایان فعالیت سامانه بارشی خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۱۳ گروه شامل ۳۰۰ نیروی راهداری به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات تا پایان بارش‌ها در استان در حالت آماده‌باش به سر می‌برند، یادآور شد: تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در محورهای ارتباطی استان اندیشیده شده است.

محور ارتباطی بروجن به لردگان و لردگان به خوزستان از جمله محورهای شریانی در چهارمحال و بختیاری است که فلات مرکزی را به جنوب غربی کشور متصل می‌کند.

سامانه بارشی از شامگاه چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری فعال شده و تاکنون باعث جاری شدن سیل در پنج شهرستان این استان شده است.

بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بارش باران تابستانه ناشی از فعالیت سامانه مانسون تا روز دوشنبه در چهارمحال و بختیاری تداوم دارد و هشدار سطح قرمز در این خصوص نیز صادر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت شهرکرد ریزش کوه مسدود شدن اخبار حوادث حوادث خوزستان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت چهارمحال و بختیاری لردگان به خوزستان خسارت ها بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است

رئیس پلیس راه مازندران از بسته بودن محور هراز به دلیل ریزش سنگ تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به مسدودیت محور هراز از ساعتی پیش، اظهار کرد: این محور به دلیل ریزش سنگ هم‌زمان با بارش باران برای تردد بسته شده است.

وی افزود: براساس گزارش دریافتی این محور در دو موقعیت پنجاب و بالاتر از آبشار تا امام‌زاده هاشم (ع) ریزش سنگ را داشته و تا اطلاع ثانوی هراز مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه رانندگان برای تردد از سایر محورهای مواصلاتی استفاده ببرند، در خصوص مسدودیت محور سوادکوه بیان کرد: هم‌اکنون این محور باز و عملیات اجرایی آن متوقف شده است.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: از رانندگان خواستاریم تا ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان مازندران با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 747141

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد