Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارش‌های سیل آسای باران ناشی از ورود سامانه بارشی مونسون در مناطق شرقی خوزستان موجب طغیان رودخانه‌ها و ورود آن به مناطق مسکونی گشته که باغملک بزرگترین خسارت را تاکنون متحمل شده.

تصاویر متعددی از وقوع سیلاب در باغملک در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که نشان از پر شدن مسیر رودخانه‌ها بر اثر بارش‌های وسیع باران در بالا دست و همچنین ورود آن به مناطق مسکونی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز رئیس اداره آبفا باغملک از قطعی برق شهر باغملک به دلیل سیلاب خبر داد و گفت که بر اثر اصابت صاعقه ۵ تابلو از مدار خارج شدند.

علی حسین کرد زنگنه  امروز در گفتگو با ما گفت که نزدیک به ۲۰ سال است آب باغملک قطع نشده، اما حجم بالای بارندگی باعث شده به بتن ۴ متری نیز نفوذ کند.

او افزود: اکنون با بسیج تمامی نیرو‌های آبفا و همچنین حضور فرماندار و دادستان به سرعت در حال پیگیری و رفع این مسئله هستیم که آب نوشیدنی باغملک تا امشب وارد مدار شود.

به گفته آقای زنگنه این کار ۲ تا ۳ روز زمان می‌برد، اما به دلیل حساسیت مسئله و آب نوشیدنی مردم به سرعت در حال انجام است؛ ضمن آنکه به مناطقی از شهر با تانکر آبرسانی صورت می‌پذیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خسارت سیلاب شهرستان باغملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی