Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@19:32:03 GMT

تداوم عملیات جستجوی مفقودان حادثه سیلاب مشهد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۰۴۵۸

تداوم عملیات جستجوی مفقودان حادثه سیلاب مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول زارع اظهار کرد: عملیات جست و جوی مفقودان حادثه دیروز سیلاب مشهد از بامداد امروز و با روشن شدن هوا با حضور امدادگران و تیم آنست (آمادگی و نگهداری سگ‌های تجسس) از سرگرفته شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی بیان کرد: در قالب عملیات جست و جو از صبح امروز ۱۲ نفر از امدادگران هلال احمر به همراه سگ‌های زنده یاب و نیروهای بخشداری در منطقه حاضر شدند و جست و جو در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مفقود شدگان یک زن و شوهر جوان و یک زن میانسال هستند و تا کنون جست و جو در مسیری به طول ۱۰ کیلومتر پایان یافته است اما عمق گل و لای و انباشتگی (حجم) آن در برخی نقاط بسیار زیاد است که روند جست و جو را کند می‌کند.

زارع افزود: با توجه به توقف بارندگی پیش‌بینی می‌شود امروز موفق به پیدا کردن مفقودشدگان شویم.

کد خبر 5551959

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد وقوع سیلاب مفقودشدگان سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم مدیریت بحران بارش باران سیل کرمان کرمانشاه همدان خطبه های نماز جمعه سی امین سفر استانی دولت آمار کرونا جست و جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ١٠ گردشگر در منطقه«غار زینگان» ایلام توسط نجاتگران هلال احمر

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه محمدی مقدم شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰ گردشگر همدانی که در منطقه تفریحی غار زینگان بخش صالح شهرستان مهران که به علت سیل و طغیان رودخانه دچار حادثه شده بودند توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

وی افزود: بعد از ظهر امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۵٠ دقیقه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (شماره ۱۱۲) مبنی بر گیر افتادن ۱۰ گردشگر بر اثر طغیان رودخانه در منطقه تفریحی غار زینگان شهرستان مهران بلافاصه تیم امداد و نجات شهید عبدالمحمدی به محل حادثه اعزام شدند.

محمدی مقدم تصریح کرد: در این حادثه که خودروی گردشگران به دلیل طغیان رودخانه واژگون شده بود و ۶ نفر از آنها مصدوم شده بودند به صورت سرپایی توسط نجاتگران هلال احمر مداو شدند.

وی گفت؛ گفت؛ در این عملیات ۳ ساعته خوشبختانه نجاتگران هلال‌احمر توانستند گردشگران حادثه دیده را به منطقه امن انتقال دهند.

کد خبر 6096011

دیگر خبرها

  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه«غار زینگان» ایلام توسط نجاتگران هلال احمر
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی 
  • نجات ۷ نفر در ارتفاعات دیزج دیز خوی