Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@20:23:19 GMT

بوی تعفن جسد در خرابه راز جنایت را فاش کرد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۰۸۲۴

بوی تعفن جسد در خرابه راز جنایت را فاش کرد

کشف جسد پتو و فرش پیچیده در خرابه ردپای پراید سفید در پرونده ما فقط جسدش را پیدا کردیم تأیید اولیه اظهارات مالکان مهمان پذیر

به گزارش اقتصاد آنلاین؛  بوی بد با منشأ نامعلوم اهالی روستا را آزار می داد. کسی نمی دانست بوی چیست یا از کجا می آید، اما هر لحظه به شدتش افزوده می شد تا جایی که اهالی برای رفع مشکل با پلیس تماس گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این تماس گروهی از مأموران انتظامی پاسگاه هلالی خود را به روستای هلالی رساندند. با راهنمایی روستایی ها و حرکت به سمتی که بو از آنجا می آمد، مأموران به یک خرابه رسیدند که چهار دیوار آن را احاطه کرده بود. با ورود مأموران به این فضا مشخص شد که بسته ای بزرگ در آنجا رها شده که مگس ها نیز دور آن را احاطه کرده بودند.

کشف جسد پتو و فرش پیچیده در خرابه

 

مأموران اقدام به باز کردن بسته کردند که لای یک قالی کهنه پیچیده شده بود. پس از قالی یک پلاستیک بزرگ آن را دربرگرفته بود، بعد یک پتو به دور آن کشیده شده بود و زیر آن هم دوباره یک لایه پلاستیک بود، در نهایت با کنار زدن آخرین لایه مأموران به جسد مردی رسیدند که دچار فساد نعشی شده و بوی بدی می داد. به این ترتیب مأموران دربرابر یک معما قرار گرفتند و لحظاتی بعد پای تیم جنایی دادسرای ناحیه۲ مشهد به پرونده گشوده شد.

با اعلام کشف یک جسد از سوی مأموران، دکتر صادق صفری، قاضی ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲مشهد در محل حاضر شد. براساس بررسی های اولیه با توجه به اینکه جسد دچار فساد نعشی شده بود، چند روز از مرگ این فرد می گذشت. این درحالی بود که اهالی روستا اعلام کردند تنها از صبح پنجشنبه گذشته ( روزی که جسد کشف شد) و به صورت ناگهانی بو در روستا پیچیده است.

ردپای پراید سفید در پرونده

این اظهارات موجب شد تا فرضیه جابه جایی جسد مطرح شود، فرضیه ای که اهالی نیز بر آن صحه گذاشتند و اعلام کردند که صبح همان روز یک خودرو پراید سفید را دیده اند که بسته ای بزرگ را درون این خرابه انداخته و از روستا خارج شده است. با مشخصاتی که روستاییان دادند و به پاسگاه هلالی مخابره شد، رئیس این پاسگاه اعلام کرد که صبح همان روز یک خودرو مشکوک با مشخصاتی که اهالی داده اند را متوقف کرده اند و برای بررسی بیشتر مدارک راننده را از او گرفته اند.

این سرنخ مهم موجب شد تا قاضی صفری از مأموران پاسگاه بخواهد تا با مالک اوراق هویتی تماس گرفته و بدون هیچ اشاره ای از آن ها بخواهد تا برای دریافت مدارک به پاسگاه بیایند. موضوعی که موجب شد تا خودرو با سه سرنشین به پاسگاه مراجعه کند. در این میان مأموران موفق به دستگیری دو متهم شدند.

ما فقط جسدش را پیدا کردیم

بازجویی از متهمان در حالی با انکار آن ها روبه رو شده بود که روستاییان خودرو آن ها را شناسایی کردند و متهمان وادار شدند ضمن پذیرش جرمشان دلیلی برای انتقال و انداختن جسد در خرابه بیان کنند.

برای سنجش اظهارات متهمان و تطابق با یافته های کارشناسان پزشکی قانونی ، دیروز متهمان پرونده به دادسرا فراخوانده شدند و در جلسه بازپرسی با حضور قاضی صفری حاضر شدند.

متهمان در اعترافاتشان اعلام کردند: «جسد متعلق به پسری جوان است که چند روز قبل برای اجاره اتاق به مهمان پذیر ما در کوچه چهنو مراجعه کرد. او مجرد بود و قصد نداشتیم به او اتاق بدهیم اما خیلی اصرار کرد تا اینکه مدیر مهمان خانه قبول کرد. از همان روز تا سه روز بعد هیچ رفت و آمدی از این پسر جوان رقم نخورد. موضوع کمی نگران کننده بود، بنابراین برای پیگیری موضوع پشت در اتاقش رفتیم اما هر چه در زدیم جواب نداد. با هماهنگی مدیر در اتاق را باز کردیم و متوجه شدیم که او روی یک مبل نشسته و سرش به عقب رفته است و چشمانش از حدقه بیرون زده است. او مرده بود و جسدش خیلی بو می داد. ترسیده بودیم و بیشتر از آن نگران تبعات قانونی بودیم که ممکن بود به پلمب مهمان پذیر منجر شود، برای همین مالک مهمان‌پذیر از ما خواست تا جسد را درون پلاستیک و پتو بپیچیم و در جایی دفنش کنیم. ما هم همین کار را کردیم اما وقتی به دنبال جایی برای دفن گشتیم، نظرمان عوض شد و با پیدا کردن خرابه جسد را همانجا رها کردیم.»

تأیید اولیه اظهارات مالکان مهمان پذیر

اظهارات متهمان با توجه به یافته های اولیه پزشکی قانونی که نشان می داد مرد جوان بدون هیچ درگیری کشته شده است، هم خوانی داشت. از سویی خانواده متوفی نیز از شهرستان خود را به پاسگاه هلالی رسانده و اعلام کردند که فرزندشان سابقه خودکشی با مصرف قرص را داشته است.

هر چند براساس تحقیقات مالکان این مهمان پذیر ظاهرا نقشی در مرگ جوان ۳۰ساله نداشته اند، اما جابه جایی جسد و خودداری از اعلام موضوع براساس قانون جرم محسوب می شود که این افراد باید در قبال این عملکردشان پاسخگو باشند.

منبع: رکنا لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر قتل اخبار حوادث اخبار مرتبط قتل فجیع زن کرجی به دست شوهرش با سنگ فرز ۱۴۰۱/۵/۶ انتقام کور؛ شلیک مرگبار از فاصله یک متری + عکس ۱۴۰۱/۵/۳ اعلام انگیزه عوامل قتل مجید عبدالباقی ۱۴۰۱/۵/۲ قاتل: بدشانسی باعث شد دست به جنایت بزنم! ۱۴۰۱/۵/۲ لحظه اقدام به قتل مجید عبدالباقی ۱۴۰۱/۵/۱ دستگیری پیرمرد فرزندکش در تالش ۱۴۰۱/۵/۱ آخرین ویدیو ها سوتی بامزه طارمی با جام قهرمانی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ۱۰:۳۹ لحظه هولناک عبور چرخ های کامیون از روی سر موتورسوار ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ۱۰:۱۲ فرونشست عجیب زمین در نیویورک + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ۰۹:۵۳ توده ای سرخ رنگ شهر اهواز را فرا گرفت + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ۰۹:۴۲ درگیری جنجالی هالک ایرانی با حریف قزاق + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ۰۹:۳۶ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۰:۵۳ استیضاح وزیرتان را به جریان می اندازیم تا بیشتر دل به کار دهد ۱۰:۴۶ نرخ رسمی ۲۲ ارز افزایش یافت ۱۰:۴۱ قطعا دریاچه ارومیه احیاپذیر است ۱۰:۳۹ سوتی بامزه طارمی با جام قهرمانی + فیلم ۱۰:۳۹ خون می بارد از شاخص کل / امید به بازگشت بورس ۱۰:۳۸ نحوه اجرای طرح ترافیک در سال جدید چگونه است؟ ۱۰:۳۳ قالیباف: اگر به قانون عمل می شد بخش قابل توجهی از اتفاقات سیل قابل مدیریت بود ۱۰:۳۲ تست بینایی؛ در یک نگاه جغد را پیدا کنید نابغه اید! ۱۰:۲۴ محصول اعتبار اقساطی اسنپ‌پی در هفدهمین رویداد فیناپ رونمایی شد ۱۰:۲۰ علت کاهش بارش در اصفهان وضعیت توپوگرافی است/صنایع نقشی ندارند ۱۰:۱۶ هفت سال از خلق اتریوم گذشت / خالق اتریوم کیست؟ ۱۰:۰۷ آشنایی با اعمال مخصوص شب دوم محرم الحرام ۱۰:۰۶ دانلود نوحه و مداحی برای شب دوم محرم ۱۴۰۱ ۱۰:۰۲ آپارتمان های ۱۰۰ متری‌ جنوب تهران چند؟ ۱۰:۰۱ پخش سری جدید ویژه برنامه «مهلا» به‌مناسبت ماه محرم ۱۰:۰۰ بیمه آسیا ستاد رسیدگی به حوادث استان‌های سیل‌زده را تشکیل داد ۰۹:۴۲ توده ای سرخ رنگ شهر اهواز را فرا گرفت + فیلم ۰۹:۴۰ پرداخت خسارت از سوی صندوق حوادث طبیعی در گرو تامین اعتبار ازسمت سازمان برنامه و بودجه است ۰۹:۳۶ درگیری جنجالی هالک ایرانی با حریف قزاق + فیلم ۰۹:۳۴ مهران غفوریان پشه شد + فیلم ۰۹:۳۱ تغییر جزئی قیمت بیت کوین ۰۹:۲۰ آمادگی بانک رفاه کارگران به منظور توسعه همکاری‌های متقابل با بیمارستان‌های خصوصی ۰۹:۱۵ طارمی، پورتو را قهرمان سوپر جام کرد + فیلم ۰۹:۰۰ قیمت لپ تاپ دل چند؟ (جدول مشخصات) ۰۸:۵۹ فاصله زمانی تزریق واکسن کرونا و اهدای خون ۰۸:۴۸ ممنوعیت ورود خودرو‌های سنگین به خیابان میرداماد ۰۸:۴۶ هپاتیت چگونه منتقل می شود؟ ۰۸:۳۶ هشدار سطح قرمز هواشناسی برای ۸ استان ۰۷:۳۰ ۳ شب تور استانبول چقدر پول می خواهد؟ + جدول قیمت ۰۲:۱۰ خانم ها، اینگونه قلب همسرتان را تسخیر کنید ۰۱:۴۸ ۵ فایده حیرت انگیز بغل کردن ۰۱:۱۵ آخرین قیمت برنج / ارزانترین برنج ایرانی چند؟ ۰۱:۱۲ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۴۸ چند روش برای رفع فوری گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی ۰۰:۳۴ فال حافظ امروز یکشنبه ۹ مرداد / راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد ۰۰:۲۸ باور نمی کنید این نوشیدنی برای دندان مضر باشد! ۰۰:۱۴ فال روزانه شخصی ۹ مرداد ۰۰:۰۵ فال ابجد روزانه امروز یکشنبه ۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۲۳:۵۷ با همسر شکاکم چطور رفتار کنم؟ ۲۳:۴۲ واقعا پشت هر مرد موفق، یک زن ایستاده است؟ ۲۳:۴۰ یک اشتباه رایج در مورد کاهش وزن ۲۳:۳۶ چگونگی استعلام اصالت مدارک قضایی مشخص شد ۲۳:۳۳ بین زوال عقل و آلزایمر چه تفاوتی وجود دارد؟ ۲۳:۳۰ بایدن کرونا گرفت ۲۳:۲۸ چگونه هاشور و سایه ابرو را پاک کنیم؟ ۲۳:۱۰ میزان گرد و غبار در اهواز به ۶۷ برابر حد مجاز رسید ۲۳:۰۴ افسردگی پس از ازدواج چرا به سراغ عروس ها می آید؟ ۲۲:۵۵ بهترین ماسک چروک دست با اثر باورنکردنی ۲۲:۴۴ چکار کنیم خط چشممون نریزه؟ ۲۲:۲۴ راه حلی برای اینکه در مکان نامناسب نخندیم اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل اخبار حوادث اعلام کردند مهمان پذیر فیلم ۰۹ ۹ مرداد ۱۴۰۱ ۵ روز یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه ای افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب پنج جنایت علیه ساکنان نوار غزه شد که در نتیجه این جنایات ۴۷ نفر شهید و ۶۱ نفر مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه افزود: به این ترتیب از هفتم اکتبر ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه تاکنون ۳۴ هزار و ۵۳۵ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۷۰۴ نفر زخمی شدند.

گفتنی است؛ پس از گذشت ۲۰۷ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۷ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال
  • رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
  • چرا نرخ مشارکت اقتصادی استان مرکزی پایین است؟
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات مرغ و گوشت
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • ◄ سهم 8 درصدی راه آهن در جابجایی بار
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات