Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- «آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم» یک سریال کمدی با ساختار مستند جعلی است. این سریال که بر اساس یک فیلم سینمایی با همین نام (۲۰۱۴) ساخته شده، داستانی است که مثلا چند مستندساز از زندگی چهار هم‌اتاقی خون‌آشام روایت می‌کنند. فصل‌های اول تا سوم این سریال در سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ پخش شدند. با گذشت هر فصل محبوبیت و تعداد مخاطبان سریال بیشتر شد و حالا فصل چهارم سریال از راه رسیده است؛ با همان دنیای عجیب و غریب و همان شوخی‌های خنده‌دار؛ والبته با ۷ نامزدی در جوایز امی سال ۲۰۲۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش فرارو؛ در انتهای فصل سوم شخصیت‌های سریال در نقاط مختلف دنیا پراکنده شده بودند، اما با شروع فصل چهارم خیلی زود دوباره همۀ آن‌ها در اقامتگاهشان در جزیرۀ استیتن کنار هم جمع می‌شوند. لازلو با بی‌توجهی خودش باعث شده که عمارت محل اقامتشان حسابی رو به خرابی برود. البته او یک وظیفۀ خیلی مهم داشته و آن هم نگه‌داری از یک بچۀ عجیب و غریب بوده که از درون جسد کالین رابینسون بیرون آمده و در واقع یک نسخۀ کودک از اوست (بچه‌ای با صورت یک آدم بزرگسال). البته لازلو این بچۀ خون‌آشام سریع‌الرشد را کالین صدا نمی‌کند، چون دلش می‌خواهد او را طوری تربیت کند که خیلی بهتر از نسخۀ قبلیش بشود. نادیا هم از لندن برگشته و از عدم همکاری شورای خون‌آشام‌ها برای دست پیدا کردن به رویایی که دارد سرخورده است. اما او قرار نیست هدفش را کنار بگذارد. رویای او راه‌اندازی یک باشگاه شبانه برای خون‌آشام‌هاست. شخصیت ناندور هم مثل همیشه تنهاست و همچنان مصمم است که همسر مناسبی پیدا کند تا بقیۀ زندگی ابدیش را با او بگذراند. این دو ماجرا در کنار ماجرای بزرگ کردن آن بچۀ عجیب و غریب، خطوط اصلی داستان را در فصل چهارم شکل می‌دهند؛ ماجرا‌هایی که هر کدامشان بستر‌های فوق‌العاده و خلاقانه‌ای برای خلق موقعیت‌های طنز هستند.   در همین قسمت‌های ابتدایی فصل چهارم موقعیت‌های خیلی بامزه و جذابی مثل استفادۀ لازلو از هیپنوتیزم یا درخواست کمک ناندور از یک غول چراغ جادو را داریم که در کنار شوخی‌های همیشگی سریال، جاذبه و طروات زیادی به این فصل بخشیده‌اند. البته جای خالی شخصیت قدیمی کالین رابینسون با وراجی‌های توقف‌ناپذیرش را کمی احساس می‌کنیم، اما می‌شود امیدوار بود که شخصیت «بچه» در ادامۀ فصل چهارم غافلگیری‌های مفرحی را برای ما به ارمغان بیاورد که باعث شود عدم حضور نسخۀ قبلی‌اش را کمتر احساس کنیم. فصل چهارم «آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم» خیلی چیز‌ها را از فصل‌های قبلی حفظ کرده و خیلی چیز‌ها را هم تغییر داده است. مثلا توجه به جنبه‌های عاطفی شخصیت‌ها در این فصل بیشتر و عمیق‌تر است، ولی این باعث نشده که جنبۀ کمدی کار کمرنگ شود. در مجموع، حفظ کردن یک سریال موفق در یک سطح بالا بعد از چهار فصل کار آسانی نیست، اما سازندگان این سریال با تصمیمات شجاعانه و هوشمندانه‌ای که گرفته‌اند، این موفقیت را به دست آورده‌اند. ظاهرا سریال برای فصل‌های پنجم و ششم هم تمدید شده است و با توجه به آنچه که در فصل چهارم می‌بینیم باید گفت این واقعا تصمیم درستی بوده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازیگران: مت بری (Matt Berry)، کیوان نواک (Kayvan Novak)، ناتاسیا دمتریو (Natasia Demetriou) و دیگران امتیاز: ۸.۶/۱۰

منبع: فرارو

کلیدواژه: فصل چهارم خون آشام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست

رژیم صهیونیستی در کنار طیف گسترده‌ای از جنایاتی که علیه فلسطینیان در غزه انجام می‌دهد، در حال دستگیری گسترده غیرنظامیان است به طوری که اکنون زندان‌های این رژیم ظرفیت لازم برای جا دادن بازداشت شدگان را ندارد. در میان بازداشت شدگان، زنان و کودکان به وفور دیده می‌شوند. 

به گزارش الجزیره، سازمان بین المللی دفاع از کودکان امروز (سه شنبه) از بازداشت بی رویه کودکان توسط ارتش رژیم صهیونیستی انتقاد کرد. 

در بیانیه منتشر شده از سوی این نهاد آمده است: طی ۶ ماه اخیر ارتش اسراییل عملیات نظامی خود را در کرانه باختری به طور شدیدی افزایش داده است. اکنون از هر ۳ کودک بازداشت شده فلسطینی، یکی بازداشت اداری شده است. 

بازداشت اداری به حالتی اطلاق می‌شود که فرد بدون انجام دادن جرم و به دلیل نگرانی‌های امنیتی بازداشت می‌شود که بدون حکم و تفهیم جرم، ممکن است بازداشت وی سال‌ها به طول بیانجامد. در این حالت، فرد نه به دلیل آنچه انجام داده است بلکه به دلیل خطر آنچه ممکن است در آینده انجام دهد، تحت بازداشت قرار می‌گیرد. 

در بیانیه این نهاد آمده است: ما از سال ۲۰۰۸ اقدام به رصد بازداشت اداری کودکان فلسطینی می‌کنیم، اما تاکنون شمار بازداشت شدگان اداری در میان کودکان به این میزان بالا نبوده است. 

اکنون ۶۱ کودک فلسطینی بدون تفهیم اتهام و برگزاری جلسه دادگاه در بازداشت اداری رژیم صهیونیستی هستند. این موضوع اکنون باعث ایجاد فشار روانی بر کودکان و خانواده آنها می‌شود، زیرا هیچ تاریخ مشخصی برای بازگشت این کودکان به آغوش خانواده وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • شخصیت‌های ماندگار در دنیای انیمیشن‌های نوستالژیک
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان