Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@23:58:40 GMT

فیلم «مرد خاکستری»؛ یک اکشن ۲۰۰ میلیون دلاری

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۰۹۹۰

فیلم «مرد خاکستری»؛ یک اکشن ۲۰۰ میلیون دلاری

فرارو- بعد از «تاپ‌گان ماوریک» که با بودجۀ ۱۷۰ میلیون دلاری ساخته شده بود، حالا یکی دیگر از پرهزینه‌ترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۲۲ از راه رسیده است. «مرد خاکستری» با بودجۀ هنگفت ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده و می‌شود گفت که تمام تکیۀ فیلم بر دو عنصر کلیدی است: یکی صحنه‌های اکشن پر از آتش و انفجار و زد و خورد و دیگری بازیگران مشهور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایان گاسلینگ، کریس اوانس و آنا دی آرماس در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.   به گزارش فرارو؛ داستان فیلم از نوع همان قصه‌های جاسوسی است که شبیهش را قبلا کم ندیده‌ایم. شخصیت اصلی فیلم جاسوسی به اسم کورت جنتری (با بازی گاسلینگ) است که در ابتدای فیلم در ازای یک معامله با سی‌آی‌ای از زندان آزاد می‌شود؛ آزادی او در قبال ماموریتی است که او باید انجام بدهد. کورت یک آدمکش حرفه‌ای است و سی‌آی‌ای می‌خواهد از توانایی او برای از میان برداشتن دشمنانش استفاده کند. بعد از مدت‌ها تبعیت کورکورانه از دستورات مافوق‌هایش، کورت که حالا با لقب سازمانی سیِرا سیکس شناخته می‌شود، در آخرین ماموریتش می‌فهمد که روسای او راز‌های تاریکی دارند و آنطور که او فکر می‌کرده آدم‌های درستی نیستند. وقتی مسئول مافوق او در سی‌آی‌ای می‌فهمد که کورت چه چیز‌هایی را فهمیده، یکی دیگر از آدمکش‌هایش به اسم لوید (کریس اوانس) را مامور کشتن او می‌کند. از این‌جا به بعد یک بازی موش و گربۀ پر از اکشن و هیجان به راه می‌افتد؛ بازی‌ای که وسعتی بین‌المللی دارد و در نقاط مختلف دنیا از بانکوک و هنگ‌کنگ و ترکیه گرفته تا لندن و وین و برلین اتفاق می‌افتد.   داستان این فیلم شبیه داستان فیلم‌های «جیسون بورن» است و ظاهر اکشن و مهیجش هم چیزی مثل «سریع و خشن» است. دیالوگ‌ها نسبتا قوی هستند و بازی‌ها هم بخش مهمی از جاذبۀ فیلم را شکل می‌دهند. گاسلینگ در صحنه‌هایی که پر از استرس و تعلیق هستند همچنان چهره‌ای شوخ و خونسرد از خودش نشان می‌دهد و جملات کوتاه و کنایه‌های تند و تیزش را بسیار جذاب و دوست‌داشتنی بیان می‌کند. اوانس هم دقیقا همان شخصیتی را نشان می‌دهد که بر طبق فیلمنامه باید داشته باشد؛ یک جور موجود ضداجتماعی منحرف که از بد بودن لذت می‌برد. در تماشای این فیلم منتظر هیچ چیزی شبیه داستان فوق‌العاده، معنای عمیق یا عواطف تاثیرگذار نباید باشید. این فیلم انگار فقط برای کسانی ساخته شده که عاشق فیلم‌های اکشن هستند. صحنه‌های زد و خورد و انفجار و تعقیب و گریز واقعا بی‌نقص و هیجان‌انگیز از کار درآمده‌اند و از فیلمی با این بودجۀ عظیم انتظار دیگری هم نمی‌شد داشت. اگر ژانر اکشن را دوست داشته باشید حتما از این فیلم لذت خواهید برد، اما اگر دنبال چیزی غیر از اکشن هستید مطمئنا مایوس خواهید شد و با خودتان فکر خواهید کرد که اینهمه پول چرا باید خرج چنین فیلمی می‌شده! کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کارگردانان: آنتونی روسو (Anthon Russo)، جو روسو (Joe Russo) بازیگران: رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)، کریس اوانس (Chris Evans)، آنا دی آرماس (Ana de Armas) امتیاز: ۶.۶/۱۰

منبع: فرارو

کلیدواژه: فیلم مرد خاکستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم؛ از The Last Ronin تا ۱۳ Assassins (+عکس)
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • (ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!
  • یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد! | تصاویر
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel