Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد امام جمعه یزد، گفت: مهم است که شرایط و حالت های پیشگیری از بحران و کنترل بحران در شرایط عادی، بررسی شود که در شرایط بحرانی مانند سیل اخیر مورد استفاده قرار گیرد تا از بروز بحران های دیگر جلوگیری شود.

آیت الله «محمد رضا ناصری» امروز یکشنبه با حضور در مرکز کنترل و پاسخگویی مدیریت بحران شهرداری یزد و بررسی وضعیت سیل و بازسازی اظهار کرد: امید است با اندیشیدن تدابیر لازم در راستای انتقال آب های جمع شده ناشی از سیل و بارندگی به مناطق مناسب، هر چه سریعتر آسایش را به زندگی مردم بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهم است که شرایط و حالت های پیشگیری از بحران و کنترل بحران در شرایط عادی، بررسی شود که در شرایط بحرانی مانند سیل اخیر مورد استفاده قرار گیرد تا از بروز بحران های دیگر جلوگیری شود.

امام جمعه یزد با اشاره به نقش مردم در زمان بحران، تصریح کرد: در زمان بحران نیاز است که مردم با صبر و شکیبایی، آرامش خود را در زمان بحران حفظ کنند تا بتوانند از محیط اطراف خود مراقبت کنند.

آیت الله ناصری بهبود نقشه فاضلاب شهری و طراحی مسیرهای عبور آب در سطح شهر را الزامی دانست و عنوان کرد: باید در سطح شهر مسیرهایی برای عبور آب در نظر گرفته شود تا در این شرایط، آب از طریق مسیرهای موجود به نقطه مورد نظر برسد و از تجمع در سطح شهر جلوگیری شود.

وی افزود: با توجه به تجربه سیل اردیبهشت ماه و شکسته شدن سیل بندها در آن زمان و شناخت نقاط ضعف استان در این زمینه، در تجربه سیل روزهای گذشته شاهد بهبود عملکرد سدها و سیل بندها نسبت به اردیبهشت ماه بودیم و این خود بیانگر این است اگر در طول سال نقاط ضعف و قوت استان در موارد زیرساخت های شهری و کنترل بحران مورد بررسی قرار گیرد و نسبت به بهبود آن اقدام شود، قطعا در شرایط بحرانی در آینده دیگر شاهد بروز اتفاقات ناگوار نخواهیم بود.

امام جمعه یزد تصریح کرد: امید است در آینده با بهبود زیرساخت های استان، از آب ناشی از سیل بتوان در راستای بهبود و احیا قنات ها استفاده بهتری شود.

آیت الله ناصری با تاکید بر اهمیت صبر در شرایط بحرانی اظهار کرد: زمانی که اتفاق و حادثه ای پیش می آید، به سرعت خرابی به بار می آورد اما ساخت و آباد کردن این خرابی ها بسیار زمان بر است، بنابراین از مردم خواستاریم تا با صبر و حفظ آرامش خود در این روزها با مسئولان همکاری نمایند و از مسئولان درخواست میکنم نسبت به جبران خسارت های وارد شده به مال و جان مردم هر چه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی امام جمعه يزد سیل یزد شرایط بحرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!

بارش‌های اخیر در کرمان هر چند دو برابر میانگین بارش سال گذشته اعلام شده‌است، اما با خود خسارت‌هایی را به همراه داشت.

به گزارش همشهری آنلاین همزمان با صدور هشدار قرمز از ۲۷ فروردین کرمان به ویژه جنوب این استان شاهد بارش‌های رگباری بوده‌اند. به تازگی تصویری از آب گرفتگی پارکینگ خودروهای تولیدی کارخانه‌های خودروسازی ارگ جدید بم نیز منتشر شده‌است.

مدیر بحران کرمان در این باره به همشهری می‌گوید: «بارش سیل‌آسا در مدت زمان کوتاه و با شدت زیادی رخ داد و باعث آبگرفتگی پارگینک غیر مسقف کارخانه خودروسازی ارگ جدید بم شد. برای بررسی موضوع و برآورد خسارت استاندار کرمان در منطقه حاضر شد.»

حمید سالخورده ادامه می‌دهد: «به دستور استاندار ستاد ویژه بحران برای بررسی میزان خسارت و رفع این مشکل صادر شده‌است. بلافاصله نیز خودروهای لجن‌کش به این منطقه عازم شدند تا تخلیه پارکینگ از آبگرفتگی و گل و لای حاصل از بارش سیل آسا انجام شود. از آنجا که آبگرفتگی در محوطه سر باز اتفاق افتاد، خسارت چندانی حاصل نشده است. اما بررسی و ارزیابی میزبان خسارت ادامه دارد و به زودی اعلام می‌شود.»

این‌طور که مدیر بحران استان کرمان به همشهری می‌گوید با فروکش کردن آب در روستاهایی که دچار آبگرفتگی شده‌بود، راه های دسترسی روستایی باز است. 

tags # سیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟