Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه برزیلی گزارشی درباره شکایت ساپینتو از واسکا دوگامای برزیل منتشر کرده است

ریکاردو ساپینتو چندی پیش از تیم سابق خود به فیفا شکایت کرده بود.

به گزارش طرفداری، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به دلیل دریافت نکردن مطالباتش علیه باشگاه واسکا دوگامای برزیل شکایت کرد و با حکم فیفا پنجره نقل و انتقالات این باشگاه را بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از یک هفته از صدور حکم فیفا باشگاه برزیلی تمام مطالبات سرمربی پرتغالی استقلال را پرداخت کرد تا محرومیت از نقل و انتقالات برداشته شود.

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «odia» برزیل خبر داد شکایت ساپینتو به فیفا برای دیگر طلبکاران باشگاه واسکادوگاما سبب خیری شد.

باشگاه برزیلی برای جلوگیری از تکرار سناریوی ساپینتو شروع به پرداخت بدهی هایش کرده است. واسکو علاوه بر پرداخت بدهی ساپینتو، برای جلوگیری از مداخله جدید فیفا، برای پرداخت بدهی از گذشته بازگشت.

طبق گزارش ها باشگاه مبلغ 1.8 میلیون رئال به مهاجم سابقش ماکسی لوپز پرداخت کرده است. کل بدهی باشگاه به این بازیکن آرژانتینی 5 میلیون رئال است. مبلغ پرداخت شده توسط واسکو 30 درصد بود.

هنوز بدهی هایی وجود دارد که کروزمالتینو در حال جمع آوری آن بوده است. گوستاوو تورس 200 هزار رئال  برای تاخیر در حقوق خود درخواست می کند.

هفته گذشته، واسکو به دلیل بدهی به مربی سابق خود ریکاردو ساپینتو، از ثبت نام بازیکنان جدید منع شد. این مربی پرتغالی به فیفا شکایت کرد و باشگاه واسکو را از ثبت بازیکنان جدید منع کرد. اوایل این هفته، باشگاه برزیلی موفق شد این مبلغ را با مربی پرتغالی تسویه کند و الکس تکسیرا را در لیست بازیکنان ثبت کند.

ترجمه از فارس

اخبار داغ 

گل دوم و زیبای مهدی طارمی به توندلا در سوپر کاپ پرتغال (پورتو 3-0 توندلا) گوستاوو واگنین به تراکتور پیوست / رسمی تیمو ورنر به رئال مادرید پیشنهاد شد توئیت تند جیمی کرگر خطاب به منتقدین هالند و نونیز: دلقک هایی که تا به حال به توپ لگد نزده‌اند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیروهای مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

کد خبر 6089317 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی