Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی شرکت عصر طلایی هگمتانه از آمادگی افتتاح مجموعه اقامتی این پروژه خبرداد و گفت: پروژه اقامتی عصرطلایی هگمتانه با ۸۳ سوئیت اقامتی آماده افتتاح است و به پیشنهاد مسئولان همدان در شهریور ماه افتتاح خواهد شد.

محمود شرفخانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه متأسفانه هنوز مسیر دسترسی درستی به مجموعه نداریم اما به دنبال افتتاح هستیم، اظهارکرد: درخواست مسافر زیادی داشتیم اما به دلیل اینکه مجوز جذب مسافر نداریم فصل گردشگری همدان را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره پروژه شش هکتاری عصرطلایی هگمتانه نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه آقای "ایرانفرد"سرمایه‌گذار عصرطلایی هگمتانه قبل از فوت خود هزینه‌های شهرداری را تسویه کرده و شهرداری پروانه پروژه ۶ هکتاری را صادر کرده بود اما ما را به کمیسیون ماده ۷۷ ارجاع دادند که در این کمیسیون نیز رأی به محکومیت شهرداری داده و مشکل عصرطلایی حل شد و ما به دنبال اخذ پروانه هستیم.

وی یادآور شد: پروژه ۶ هکتاری عصر طلایی هگمتانه یک زمین ۶۱ هزار مترمربعی است که ۲۵۶ هزارمتر مربع آن با کاربری مخلوط گردشگری شامل سینما، پارک، هتل ۵ستاره، شهربازی، تجاری و ۳۰۲۹ پارکینگ سرپوشیده و هفت تالار پذیرایی در چهار فاز بنا می‌شود.

شرفخانی ادامه داد: متأسفانه از مسیر ورودی تهران دسترسی به مجموعه نداریم و مسافر باید ۱۰ کیلومتر را تا پل شهرک فرهنگیان برود و مجدد برگردد که شرکت عصرطلایی در این زمینه نیز اقداماتی داشته و پیشنهاداتی به شهرداری داد اما در مسیر بروکراسی اداری همدان گم شد.

مدیر روابط عمومی شرکت عصر طلایی هگمتانه بیان کرد: مسیر ورودی همدان از سمت تهران یک میدان کوچک و بدون جاذبه است که پیشنهاد دادیم برای زیبایی ورودی شهر همدان و استفاده فرودگاه، نمایشگاه بین‌المللی و عصرطلایی هگمتانه این میدان کوچک به میدان بزرگ بیضی شکلی تغییر یابد.

وی درباره احداث  پارک بین پروژه ۲.۵ و ۶ هکتاری عصرطلایی هگمتانه نیز یادآور شد: این تعهد زمانی برقرار بود که شرکت به ازای هزینه‌های پروانه به شهرداری این پارک را ایجاد کند اما این تهاتر توسط شهرداری و استانداری بهم خورد و منجر به پرداخت نقدی شد که عصرطلایی پرداخت کرده و شهرداری موظف است این زمین را تبدیل به فضای سبز کند.

شرفخانی تأکید کرد: با وجود اینکه هیچ بدهی به شهرداری نداریم نامه کتبی به شهرداری زدیم و آمادگی خود را برای کمک و اجرای زیرساخت پارک اعلام کردیم کما اینکه تا کنون برای پارک کمک هایی کرده و کل هزینه‌های طراحی پارک را پرداخت کرده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری همدان افتتاح پروژه عمرانی استانی اقتصادی عصر طلایی هگمتانه اسکای مال سرمايه گذاري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز

شهردار تبریز امروز در بازدید از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز گفت: در این باغ موزه هم فناوری‌های روز هویت‌ها و هم موضوع‌های روز بین المللی دست به دست هم داده اند تا این فرهنگ عمیق و وسیع به نسل‌های بعدی جامعه منتقل شود که قسمت‌های عمده پروژه باغ موزه دفاع مقدس در حوزه زیرساختی و محتوایی انجام گرفته و برای بازدید عموم مردم آماده است.

هوشیار افزود: این باغ موزه با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد و در برخی زمینه‌ها نه تنها در تبریز بلکه در جهان نیز برای اولین بار این کار‌های هنری انجام گرفته است در نتیجه باید معرفی این پروژه عظیم را در آذربایجان  ایران و حتی در صحنه بین المللی آغاز کنیم و با توجه به آمار بالای تبریز در زمینه گردشگری شاهد بازدید‌های ۲۰۰ - ۳۰۰ هزار نفری از این باغ موزه در آینده باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود