Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم فرهادی با اشاره به حمایت رئیس شورای عالی گردشگری فارس از شرکت کنندگان در دهمین نمایشگاه سلامت عمان، بیان کرد: در مهرماه امسال بزرگترین نمایشگاه سلامت در زمینه درمانی و پزشکی، خدمات و تجهیزات پزشکی، داروسازی، خدمات گردشگری سلامت، محصولات بهداشتی و... برگزار می‌شود که این رویداد فرصت مناسبی برای عرضه پتانسیل‌های استان در زمینه پزشکی و شاخه‌های مرتبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه فارس یکی از قطب‌های اصلی پزشکی کشور است، افزود: خوشبختانه گره‌هایی که سال‌ها در حوزه گردشگری سلامت داشتیم با مدیریت صحیح و هماهنگی بین بخشی باز شده و در سه ماهه اول امسال به یک آمار افزایشی نزدیک به ۴۰۰ درصد در جذب و ارائه خدمات به گردشگران خارجی دست یافته‌ایم.

مسئول گردشگری سلامت استانداری فارس عنوان کرد: اکنون لازم است با معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در این زمینه که امر بسیار مهمی است این شرایط را حفظ و در راستای بهبود آن تلاش کنیم.

فرهادی ضمن ابراز خرسندی از حضور و همکاری بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خصوصی، خصولتی و دولتی در فراخوان نمایشگاه عمان بیان کرد: به دنبال فضایی با موقعیت مناسب در پاویون ایران در نمایشگاه برای فارس هستیم و با همکاری سفارتخانه ایران در عمان و رایزن‌های تجاری و بازرگانی این مهم محقق خواهد شد. همچنین کارگروه‌هایی را برای هماهنگی، برنامه ریزی و حضور هدفمند در نمایشگاه عمان تشکیل داده و با تسهیل امور مربوطه در این نمایشگاه قوی حضور پیدا خواهیم کرد و در تلاش هستیم که ایده آل‌ترین شرایط را از هر نظر برای شرکت کنندگان هم استانی خود ایجاد کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به حضور موثر بخش خصوصی در چنین رویدادهایی، گفت: با رایزنی‌های انجام شده با سازمان توسعه تجارت ایران، مقرر شد این سازمان براساس قوانین، حداکثر همکاری را با شرکت کنندگان فارس داشته باشد؛ بنابراین برای حضور بخش خصوصی در نمایشگاه عمان شرایط را تسهیل و تمام قد حمایت خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی فلاح دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، از دو پلتفرم زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان در حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال نگاه بر این است در توسعه زیرساخت ها توسعه پلتفروم ها و افزایش ضریب نفوذ ارکان پلتفرم ها در بخش های مختلف جهش گونه باشد، گفت: ظرفیت های بالقوه ای که در توسعه زیرساخت ها با سیاست های کلان توسعه یافته، دسترسی به پهن باندها را سبب شده است.

وی با اشاره به اینکه با شناسایی و توسعه زنجیره ارزش ها در مازندران به دنبال آن هستیم که فعالان اقتصادی در حلقه های زنجیره ارزش و نقش آنها در اقتصاد دیجیتال پررنگ شود، افزود: در این نمایشگاه از دو پلتفورم در حوزه گردشگری و مرکبات رونمایی شد.

فلاح ادامه داد: پلتفرم «هفت گالری» برای حوزه صنایع دستی و ارکان تامین کننده صنایع دستی و معرفی محصولات رونمایی شده و پلتفرم «ایران تراول» در حوزه طراحی سفر بود که با همکاری اداره کل فناوری تامین مالی شده است.

این مسئول یادآور شد: این پلتفرم ها با تمرکز بر زنجیره ارزش نقش خود را در ضریب نفوذ دیجیتال و افزایش دسترسی ها به منظور افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در زنجیره ارزش طراحی، تولید و رونمایی شده است.

کد خبر 6092673

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • حضور ۱۰ هیات تجاری خارجی در فارس
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬