Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون خیران استان اردبیل ۲۴۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند که به صورت نقدی و غیرنقدی بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل پیش از ظهر امروز در بازدید از مراکز نیکوکاری اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه تلاش‌های به عمل آمده در سطح استان اردبیل برای کمک به رفع مشکلات خانواده‌های بی‌بضاعت در استان اردبیل به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است که به همین منظور در حال حاضر 170 مرکز نیکوکاری در سطح استان فعالیت دارند و به دنبال افزایش همیاری‌ها در این زمینه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: واگذاری امور کمک‌رسانی به مردم توسط مراکز نیکوکاری به عهده نیکوکاران و خیران گذاشته شده و در تلاش هستیم از ظرفیت مساجد نیز در این زمینه به‌کارگیری کنیم تا بتوانیم به شکل ساده‌تری کمک‌های خیران را در اختیار مددجویان قرار دهیم تا افراد نیازمند به شکل ساده کمک‌های خیران را دریافت کنند.

دشتی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون خیران استان اردبیل 240 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند که به صورت نقدی و غیرنقدی بوده است و با توجه به اهمیت ویژه خدمت به نیازمندان به دنبال زدودن چهره محرومیت و فقر از جامعه هستیم تا بتوانیم در راه‌اندازی مراکز نیکوکاری اقدامات مناسبی را انجام دهیم.

ترسیم پیوند قلبی مردم دیار دارالارشاد با امام خامنه‌ای/ سفری به یادماندنی که غبار محرومیت را از چهره اردبیل زدودروایتی از مصائب کشاورزان کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد/ محرومیت از برداشت آب در سرزمین مادریمحرومیت 9 ماهه در انتظار بازیکن دوپینگی آتالانتا

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: روند رسیدگی به نیازهای اساسی فقرا با مراکز نیکوکاری کاهش می‌یابد که به همین منظور هیئت امنای مراکز نیکوکاری به نیازمندان در همان محله اعطا می‌شود تا مشکلات نیازمندان تا حد امکان برطرف شود و بتوانیم در راستای خودکفایی و استقلال اقتصادی نیازمندان موفق عمل کنیم.

دشتی افزود: خدمت به مستضعفان و حمایت فقرا حائز اهمیت ویژه‌ای دارد که به دنبال زدودن چهره محرومیت از جامعه هستیم که در این زمینه راه‌اندازی مراکز نیکوکاری به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

انتهای پیام/142

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراکز نیکوکاری استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امین لچینانی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونشهر دراین همایش با اشاره به غربالگری ۱۰۰ درصدی فشارخون و دیابت برای افراد ۱۸ سال و بالاتر در این شهرستان گفت: با اجرای این طرح، در شهر فریدونشهر ۳۶۹ نفر مبتلا به فشار خون بالا و ۱۲۷ نفر نیز مبتلا به دیابت شناسایی شدند.
شهرستان فریدونشهر دارای ۳۵۰ خیر سلامت است.

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی