Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی بهداروندی می‌گوید: در پی ورود سامانه بارشی مونسون، محور‌های ایذه - دهدز، مسجدسلیمان - اندیکا - تاراز و گتوند - کیارس به دلیل بارش باران با ریزش کوه مواجه شدند.

او ادامه داد: علاوه بر ریزش کوه در این محورها، با فروکش کردن آب شاهد گل و لای در مسیر تردد خودرو‌ها بودیم.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: باتلاش ۱۵۰ نیروی انسانی و بکارگیری ۵۰ دستگاه ماشین آلات در شبانه روز گذشته تمامی محور‌های اصلی استان باز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته آقای بهداروندی، در حال حاضر ۳۱ محور روستایی در سه شهرستان ایذه، باغملک و بهبهان به دلیل سیلاب مسدود  هستند که پس از فروکش آب مسیر این روستا‌ها بازگشایی خواهد شد.

او ادامه داد: نیرو‌ها، ماشین آلات و تیم‌های عملیاتی این اداره در حالت آماده باش بسر می‌برند تا در صورت انسداد محور‌های اصلی و روستایی در کمترین زمان ممکن وارد عمل شوند.

 اداره کل مدیریت بحران خوزستان، پیش از این نسبت به نفوذ توده موسمی مونسون هند هشدار سطح قرمز صادر کرد.

از عصر شنبه برخی مناطق خوزستان از جمله ایذه، باغملک و بهبهان شاهد بارندگی بودند،۲ نفر در هفتکل و باغملک نیز بر اثر صاعقه جان خود را از دست دادند.

مونسون‌ها نسیم‌های دریایی شدید هستند که به ویژه در آسیای جنوبی و بخش‌هایی از آفریقا دیده می‌شوند و تقریبا ۶ ماه از سال را از جانب شمال شرقی و ۶ ماه دیگر را از جنوب غربی می‌وزند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازگشایی راه ها راه روستایی راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک