Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، آیین تکریم دکتر علی شریف‌نژاد رئیس پیشین پژوهشگاه تربیت بدنی و معارفه دکتر زهرا سلمان سرپرست جدید پژوهشگاه با حضور دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و هیأت همراه ایشان روز گذشته به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای مراسم، دکتر شریف‌نژاد ضمن تبریک انتصاب دکتر سلمان به عنوان سرپرست پژوهشگاه و آرزوی توفیق برای ایشان اظهار کرد: از تمامی اعضای هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی و کارمندان پژوهشگاه صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم که در اجرای برنامه‌های مختلف و همچنین رویدادهای بزرگ پژوهشگاه در سطح ملی و بین‌المللی با همت والا و زحمات شبانه‌‎روزی بنده را همراهی کردند. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و رشته آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد که چندی پیش با مشارکت بیش از ۵۰ هزار داوطلب از سراسر ایران به همت پژوهشگاه تربیت بدنی به عنوان مجری آزمون و سازمان سنجش با همکاری دانشکده‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی در ۳۴ حوزه و ۲۹ استان برگزار شد.

در ادامه، دکتر سلمان ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات دکتر علی شریف‌نژاد رئیس سابق پژوهشگاه اظهار کرد: از تمامی مدیرانی که از ابتدای تشکیل این پژوهشگاه خدمات‌رسانی کرده‌اند، سپاسگزاری می‌کنم. بنده نیز مسیر و برنامه‌های مؤثر رؤسای گذشته را ادامه خواهم داد، اما ایجاد برخی تغییر و تحولات، به ویژه همکاری‌های بیشتر و تعامل گسترده با دانشگاه‌ها، اساتید و اعضای هیأت علمی در سراسر کشور در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی گفت: پژوهشگاه تربیت بدنی به عنوان مرجع علمی ورزش کشور، دارای ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای اجرای پروژه‌های کلان ملی است. این پروژه‌ها، در تمام رده‌های سنی و در تمام سطوح مهارتی از ورزش همگانی تا ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و ... را شامل خواهد شد و پژوهشگاه تربیت بدنی می‌تواند به عنوان یک نهاد علمی، با همکاری و ارتباط با سازمان‌ها و مراکز مرتبط از جمله فدراسیون‌ ملی ورزش‌های دانشگاهی، اداره کل‌تربیت بدنی وزارت علوم و غیره، به منظور دست یافتن به این اهداف کلان ملی، اقدامات مشترکی را انجام دهد و همچنین بر روی ارائه راهکارهای مناسب برای رفع چالش‌های موجود، بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه فضای کاری پژوهشگاه، با توجه به گستردگی خدمات و اقدامات پژوهشگاه در زمینه‌های مختلف مرتبط با علوم ورزشی و استقرار حدود ۷۰ نفر از همکاران (اعضای هیأت علمی و کارمندان)، کافی نمی‌باشد افزود: در تلاش هستیم که این موضوع پیگیری و بهبود پیدا کند.

در انتهای این مراسم، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان لوح تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حکم انتصاب سرپرست جدید پژوهشگاه را به آنان اعطا کرد.

دکتر عباس قربانی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان، دکتر ابراهیم علی‌دوست قهفرخی مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، دکتر محمدهادی امید مشاور رئیس سازمان و مدیر کل حراست سازمان امور دانشجویان، دکتر علی کاشی معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت بدنی، دکتر محمد شریعت‌زاده معاون فناوری پژوهشگاه، دکتر حسین زارعیان معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه، دکتر محمدحسین قربانی مشاور رئیس پژوهشگاه، هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، دکتر داریوش خواجوی دبیر کل فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و برخی اعضای هیأت علمی و کارمندان پژوهشگاه از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

در حاشیه این مراسم، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان ضمن بازدید از تمامی طبقات و واحدهای پژوهشگاه تربیت بدنی، از جمله مرکز مشاوره ورزشی، آزمایشگاه‌های تخصصی، معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی، امور اداری و... با اعضای هیأت علمی و کارمندان پژوهشگاه نیز گفتگو کرد.

کد خبر 694609 برچسب‌ها پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی اعضای هیأت علمی و کارمندان تربیت بدنی و علوم ورزشی سازمان امور دانشجویان پژوهشگاه تربیت بدنی رئیس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ملی دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های دهه کرامت را روز پنج‌شنبه با آئین خطبه‌خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از گذشته مراسم آغاز و پایان دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، افزود: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در تمام روزهای دهه کرامت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این برنامه‌ها تلاش شده است از ظرفیت اصحاب رسانه و رسانه ملی نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که دهه کرامت امسال پررونق‌تر و باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شده و مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست