Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ سکانسی از فیلم سینمایی «رستاخیز» با بازی بابک حمیدیان در نقش عبیدالله ابن زیاد که پس از نزدیک به یک دهه توقیف به اکران آنلاین رسید منتشر و پربازدید شده است.  

«رستاخیز» که با نام «روز رستاخیز» هم شناخته می‌شود به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا درویش (محصول ۱۳۹۱)  در جهان غرب با عنوان حسین آنکه گفت نه (به انگلیسی: Hussein Who Said No) و در جهان عرب با عنوان قربان شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در ۱۱ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بود و در ۸ بخش از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برنده سیمرغ بلورین شد.

۲ روز تا آغاز اکران آنلاین «رستاخیز» | طلسم ۸ ساله فیلم عاشورایی درویش می‌شکند؟

این فیلم که در ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ هم‌زمان با برگزاری سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد در تابستان ۱۳۹۴ با مجوز قانونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اکران عمومی درآمد اما ساعاتی پس از آن در پی انتقادات مطرح شده برای به تصویر کشیدن چهره حضرت ابوالفضل العباس(ع)  از پرده سینماها پایین کشیده شد.«رستاخیز» سرانجام پس از ۹ سال توقیف، مجوز اکران آنلاین گرفت و در ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در شبکه نمایش خانگی اکران آنلاین شد. 

بابک حمیدیان در این فیلم علاوه برنقش عبیدالله ابن زیاد، ‌در شمایل یزید بن معاویه هم ایفای نقش می‌کند.  

کد خبر 694535 برچسب‌ها احمد رضا درویش کارگردانان سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران حضرت ابوالفضل العباس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: احمد رضا درویش کارگردانان سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران حضرت ابوالفضل العباس اکران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!

آفتاب‌‌نیوز :

حسین مهکام که اسفند سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته ساخت و به تازگی پروانه نمایش آن را گرفته است. «عینک قرمز» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده و جزئیات دقیقی از این فیلم منتشر نشده است.

در برخی خبر‌ها حامد بهداد به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، با این تاکید که «عینک قرمز» یکی از کمدی‌های تولیدی این روز‌های سینما است. مهکام پیش‌تر بجز «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز ساخته بود.

علاه براین فیلم، «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان نیز پروانه نمایش گرفته است تا فهرست کمدی‌های اماده اکران تکمیل‌تر شود. پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که تاکنون دیده اید‍! | ویدئو
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو