Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:14:18 GMT

دستگیری اوباش مسلح در ماهدشت کرج

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۲۶۱۳

دستگیری اوباش مسلح در ماهدشت کرج

علی قاسم پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری یک قبضه سلاح جنگی توسط یکی از اوباش منطقه ماهدشت مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه ماموران پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی با هماهنگی مقام قضائی به همراه عوامل کلانتری ۲۶ ماهدشت به مخفیگاه متهم در یک باغ در حوالی ماهدشت اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه این اوباش خطرناک را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی و تعداد زیادی فشنگ را کشف کردند.

سرهنگ قاسم پور در پایان با اشاره به انتقال متهم به پلیس اطلاعات امنیت عمومی استان، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه نگهداری سلاح و تجهیزات غیر مجاز را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: اوباش ارازل سلاح سرد سلاح گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت طلاجات دختربچه‌های اصفهانی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت اقدام به شناسایی سوژه‌های خود می‌کرده و پس از سرقت گوشواره‌های طلا از کودکان به سرعت متواری می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی و طی عملیات دقیق متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به شش فقره سرقت گوشواره دختربچه‌های اصفهانی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 750792

دیگر خبرها

  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس