Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، «مسعود ویژه» اظهار داشت: دبیر شورای انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآن کشور پس از بررسی سند جامع همدان، طی نامه‌ای به نمایندگان معزز ولی فقیه و رؤسای شورای گسترش فرهنگ قرآنی در استان‌ها، به پیوست نمونه سند تهیه شده استان همدان را به عنوان سند نمونه برای اقتباس و بهره‌برداری ارسال کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه این سند در سه محور اصلی تدوین شده است؛ خاطرنشان کرد: سند راهبری فعالیت‌های قرآنی در حوزه آموزش‌های عمومی، سند راهبری فعالیت‌های قرآنی در حوزه تبلیغ و ترویج و سند راهبری فعالیت‌های قرآنی در حوزه پژوهش و آموزش عالی بخش‌های اصلی این سند جامع است.

ویژه با قدردانی از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران تهیه سند راهبردی قرآنی همدان، حمایت از برنامه‌ها در حوزه ترویج و گسترش فعالیت‌های قرآنی را از اولویت‌های این اداره کل عنوان کرد.‌

سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان همدان سال گذشته در سه بخش «آموزش عمومی، تبلیغ و ترویج و پژوهش و آموزش‌های عالی برای یک دوره چهار ساله طراحی و تدوین شده و وظایف تمامی دستگاه‌های مرتبط در سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان همدان به صورت تفکیکی و به عنوان یک مسئولیت قانونی لازم‌الاجرا، مشخص شده است.

برچسب‌ها استان همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان قرآن کریم استان همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان قرآن کریم فعالیت های قرآنی استان همدان سند راهبردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی نیازمند معلم قوی است

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که شعار سال‌جاری هفته معلم «همه مدیون تویم» است، گفت: برای ایران قوی به مدرسه قوی و برای مدسه قوی نیازمند معلم قوی هستیم و برای همین است که تعلیم و تربیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، افشین امیریان، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بزرگداشت روز معلم اظهار کرد: امروز جای خالی و فقدان شخصیتی مانند شهید مطهری واقعاً احساس می‌شود، شخصیتی که هر کجا به اسلام و ایران حمله می‌شد، کامل‌ترین کتاب‌ها و نوشته‌ها را بدون لکنت زبان و شجاعانه ارائه می‌داد.

وی افزود: امروز دشمن تلاش می‌کند با آمارهای آبکی و غیر واقعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی نسل امروزی را از دست رفته معرفی کند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه شعار سال‌جاری هفته معلم «همه مدیون تویم» است، تصریح کرد: برای ایران قوی به مدرسه قوی و برای مدرسه قوی نیازمند معلم قوی به عنوان یک عنصر مؤثر، هستیم و برای همین است که تعلیم و تربیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

امیریان ادامه داد: نظارت‌ها و مراقبت‌های لازم در خصوص توزیع شیر به‌صورت کامل صورت می‌گیرد و تاکنون سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر با اعتباری نزدیک به ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در ۳۴ نوبت در مدارس استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در امتحانات نهایی محور و جان مایه کتاب‌های درسی بوده و این یک اتفاق بزرگ است، ادامه داد: برای تجهیز حوزه‌های امتحانی و برگزاری هرچه بهتر امتحانات نهایی تاکنون سه میلیارد ۱۲۰ میلیون از محل تملک سرمایه، ۵۹۸ میلیون تومان از فصل پنج و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: کمبودها در حوزه‌های امتحانی همچنان جدی بوده و حرکت یک حرکت رو به جلو و جدی است.

کد خبر 750041

دیگر خبرها

  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • ایران قوی نیازمند معلم قوی است
  • راه اندازی طرح آموزش مبلغان حجاب | ۴۰۰ نفر برای «استقناع هنرمندانه» آماده می‌شوند
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • ۹ معلم مازندرانی نمونه کشوری شدند
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود