Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:44:20 GMT

با غلبه بر ترکیه؛ کوبا به لیگ ملت‌ها صعود کرد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۳۳۰۰۱

با غلبه بر ترکیه؛ کوبا به لیگ ملت‌ها صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم کوبا و ترکیه امروز در فینال مسابقات چلنجر کاپ به مصاف یکدیگر رفتند؛ جدالی که در نهایت با پیروزی ٣-١ کوبا و قهرمانی آن ها در چلنجر کاپ خاتمه یافت تا این تیم با سابقه دنیای والیبال جواز حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌ها در سال آینده را کسب کرده باشد.

کوبا پیش از این به آسانی و با غلبه بر جمهوری چک راهی مسابقه پایانی شده بود در حالی که ترکیه نیز موفق شد کره‌جنوبی را شکست دهد؛ دو تیم قدرتمندی که شاید از ابتدای مسابقات بسیاری پیش بینی حضور آن ها در بازی فینال را می کردند و نهایتا هم این اتفاق رخ داد و سرانجام این کوبا بود که به مقام قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ست اول کوبا به راحتی هر چه تمام تر و با نتیجه ٢۵-١٧ موفق به پیروزی برابر ترکیه شد. در ست دوم ترکیه به بازی برگشت و با نتیجه نزدیک ٢۵-٢٣ پیروز شد تا دو تیم در ست شماری برابر شوند. با این حال کوبایی ها در ست های بعدی به راحتی و با نتیجه مشابه ٢۵-٢٠ حریف خود را شکست دادند تا علاوه بر کسب عنوان قهرمانی چلنجر کاپ، جواز حضور در لیگ ملت‌ها را هم کسب کرده باشند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ ملتهای والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید

میکس ریکرو ایران شکست خورد.

طرفداری | تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است
  • آشنایی با تانک چلنجر ۲
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره