Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه یک میلیون و ۴۰۰ درخواست مردمی در سامانه این مرکز موسوم به "سامد" ثبت شده است، گفت: ۹۰درصد این درخواست‌ها در طول ۱۱ ماه فعالیت دولت سیزدهم پاسخ دریافت کرده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد صالحی» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت ایران اکونومیست درباره فعالیت مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اظهار داشت: بسیاری از ظرفیت‌های مردمی به پیشانی دولت، یعنی مرکز ارتباطات مردمی مراجعه دارند و این مرکز در واقع ورودی ریاست جمهوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه تلاش ما این است تا به همه درخواست‌های مردمی جامه عمل بپوشیم اما برخی درخواست‌ها زمینه اقدام و عمل ندارد که سعی می‌شود در این خصوص اقناع سازی صورت گیرد و دلایل آن برای مردم تبیین شود.

انجام ۸ تا ۱۴ هزار ملاقات مردمی در هر سفر استانی

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از دریافت بیش از یک میلیون و ۴۰۰ درخواست مردمی در طول ۱۱ ماه فعالیت دولت سیزدهم خبر داد و گفت: این درخواست‌ها در جریان سفرهای استانی رئیس جمهور یا از طریق پُست و مراجعه به دفاتر مرکز دریافت شده است.

صالحی همچنین خاطرنشان کرد: وزرا و معاونان آنها و همچنین مسئولان در هر سفر استانی ۸ تا ۱۴ هزار ملاقات با مردم انجام می‌دهند و پای حرف ها و درددل های آنها می نشینند و درخواست‌هایشان را به دفتر ارتباطات مردمی منتقل می کنند. 

وی در ادامه با اشاره به تعامل سازنده مجموعه‌های مردمی با این مرکز اعلام کرد که تاکنون بیش از ۹۰درصد درخواست‌های مردمی پاسخ داده شده و برخی موارد هم در حال پاسخگویی و اقدام است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت مردمی وعده داده دولتی صادق‌الوعد باشد، ابراز امیدواری کرد تا پایان ماه پیش رو و در هفته دولت، اقدامات لازم برای تحقق همه درخواست‌های مردمی انجام شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ارتباطات مردمی ، سفر استانی ، دولت سیزدهم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ارتباطات مردمی سفر استانی دولت سیزدهم مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری درخواست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد.

متن این احکام به صورت جداگانه به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی
جناب آقای علیرضا رحمان زاده

نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به‌موجب این حکم به سمت «مدیر دفتر شهردار» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا، تحت راهبری مدیرکل حوزه شهردار و با تلاش و پیگیری مجدانه و همکاری و تعامل مؤثر درون و برون سازمانی، در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» همه توان و تجربه خویش را به کار گیرید.

توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسؤولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

بسمه تعالی
جناب آقای سید مهدی متولی

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام»، موجبات ارتقا کارآمدی شهرداری و خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسؤولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

کد خبر 6097841

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • ثبت بیش از ۳۸ هزار تماس با مرکز سامد (۱۱۱) استان
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ