Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا به نقل از  مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه ای که با حضور نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد گفت: نظام صنفی رایانه ای استان به‌ عنوان یک مرجع تاثیرگذار در بخش خصوصی، از بازوان اجرایی قدرتمند دستگاه‌های دولتی در توسعه و رونق فضای کسب و کارها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان نظام صنفی رایانه ای، نشانه عزم جدی این اداره کل در استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های بخش خصوصی، برای رونق و تسهیل فضای‌ کسب و کار حوزه فاوای استان است.
حسن پور، برقراری ارتباط موثر، مستمر و ایجاد هم‌افزایی بین اصناف، شرکت‌ها، استارتاپ‌ها، فعالین و علاقمندان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را از اهداف این تفاهم نامه دانست و تصریح کرد: امیدواریم با حضور موثر و فعال اعضاء و شرکت‌های بخش خصوصی استان و همچنین حمایت همه جانبه دستگاه‌های دولتی، نظام صنفی رایانه‌ای استان بتواند نقش موثر خود را در توسعه بازار فناوری اطلاعات استان به خوبی ایفا کند.
مدیرکل ارتباطات استان تاکیدکرد: بهره‌مندی از حمایت‌های این اداره‌کل از جمله دریافت تسهیلات برای شرکت‌ها، تیم‌ها و کسب و کارها، در چارچوب قوانین و ضوابط مربوطه و منوط به عضویت در نظام صنفی رایانه‌‌ای است، از فعالین و کسب و کارهای استان دعوت بعمل می آید تا با عضویت فعال در نظام صنفی، زمینه رونق بیشتر آن را فراهم کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان بخش خصوصی رایانه علم و فناوری کسب و کار حمایت ظرفیت همکاری بازار قوانین ارتباط اصناف تفاهم نامه استارت آپ انعقاد دستگاه دولتی نظام صنفی خبر سمنان ارتباطات و فناوری اطلاعات نظام صنفی رایانه ای کل ارتباطات بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اصغر جهانگیر گفت: با ایجاد ستاد اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه به تولید و بخش خصوصی دقیق و تخصصی پرداخته شده و با حمایت از سرمایه گذاری موانع تولید برطرف می شود.

وی تغییرات مداوم در ساختار دولتی و اداری را آفت توسعه و عامل سردرگمی سرمایه گذاران برشمرد و افزود: تغییرات مدیریتی عامل ناقص اجرا شدن سیاست‌های کلان است و این سیاست‌ها در برخی از موارد ممکن است اصلا اجرا نشود.

اصغر جهانگیر گفت: سال گذشته قرارداد‌های عادی پر تکرار مانند معاملات ملکی در قوه قضائیه ساماندهی شدند و آمادگی داریم این اقدام را در منطقه آزاد کیش هم اجرا کنیم.

دیگر خبرها

  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو